Nikah şekeri

-
nikah şekeri
nikah şekeri

Yeğenim için yaptığımız nişan ve nikah şekerlerini göndereceğimi söylemiştim. İşte buradalar. Bütün malzemeleri eminönünden alıp birleştirdik. Nişanda küçük çiçekli kaplar alıp içlerine kokulu kuru çiçekler koyduk. Küçük çiçek demetleriyle beraber tüle sarıp kurdeleyle bağladık. Nikahta ise değişik formlarda küçük tel sepetler alıp, yine tüllerin içine çiçek demeti ve bu seferde lavanta koyarak kurdeleyle bağladık.Beğeneceğinizi umarım.

nikah şekeri
nikah şekeri
nişan şekeri
nişan şekeri

12 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Evet benim sepetlerin gümüş rengi. Bu gidişimde Eminönünde çok gördüm bunlardan. Geçen ay okulun yemeğinde de bu sepetlerin içinde lavanta keseleriyle numara dağıtıp çekiliş yapmışlardı.

  2. Sibella

    Evet sanırım aynı, yalnız bunlar gümüş rengi. Ben de onları görünce zaten 3-4 ay önce yaptığımız bu şekerleri hatırlamıştım.Yorumuma da yazmıştım hatta.

  3. kondor

    İLK FOTOYA BAKINCA GÖZLERİ PÖRTLEMİŞ GARİP BALIKLAR OLUR YA…! ONLAR GELDİ AKLIMA, NİKAH ŞEKERİ OLDUĞUNU BİLE BİLE “BALIK BANA BAKIYO” DİYE DÜŞÜNDÜM ALLAHIM YA DEMEK Kİ NEYMİŞ SABAH UYANMADAN SİTEYE GİRİLMEYECEKMİŞ.AMA SONRA KENDİME GELDİM, BUNLARI İMECE USULÜ YAPARKEN NASILDA EĞLENMİŞ OLABİLECEĞİNİZ GELDİ AKLIMA.

  4. Sibella

    Evet gerçekten öyle oldu. Sanırım 8-10 kişiydik ve bir kaç saatte bitirdik yaklaşık 500 taneyi. Bir yandan da çaylar, kekler. Hazır satılanlardan da hem daha güzel oldu hem de biraz daha ucuza maloldu.

  5. nokturn

    İLK FOTOYA BAKINCA GÖZLERİ PÖRTLEMİŞ GARİP BALIKLAR OLUR YA…! ONLAR GELDİ AKLIMA, NİKAH ŞEKERİ OLDUĞUNU BİLE BİLE “BALIK BANA BAKIYO” DİYE DÜŞÜNDÜM ALLAHIM YA DEMEK Kİ NEYMİŞ SABAH UYANMADAN SİTEYE GİRİLMEYECEKMİŞ

    kondor ya kondor yaa:=)))))))))

  6. saatoniki

    sayın kondor , yorumunuzu sabah okuyunca “vah vah gitti garibim” dedim içimden açık söyliyim..ancak maus ile sayfayı hızlıca aşşa yukarı yapınca hakkaten bi tropikal balık havası veriyo vermiyo diil :)

Bir Cevap Yazın