Örgü amigurumi kalp yapımı – detaylı tarif

-

Örgü amigurumi kalp yapımı ile ilgili detaylı bir tarif paylaşmak istiyorum. Örgü kalp yapımı her zaman işe yarar, bu minik örgü kalpler nerelerde kullanılmaz ki… İster çubuk takarak çubuklu bebek şekeri ya da süs olarak, ister bir örgü oyuncağın aksesuarı olarak kullanabilirsiniz. Anahtarlık aparatı ile örgü kalpli anahtarlık, mıknatıs ile örgü kalp magnet ya da arkasına iğne ile örgü kalp broş şeklinde kullanmak gibi daha pek çok şekilde değerlendirebilirsiniz amigurumi örgü kalpleri. O zaman hadi hep birlikte örgü amigurumi kalp yapımı tarifine bir bakalım, hep birlikte örelim. Biraz tığ işi bilenler, bu tarifle kolayca bir kalp örebilir:

1- sihirli halka içine 6x (x, sık iğne anlamına geliyor)
2- (v)×6 = 12x
3- (x,v)×6 = 18x
4- 5- 6- = 18x

Aynı parçadan bir tane daha örüyoruz.

7- birleştiriyoruz = 36x (her ilmeğe tek sık iğne olacak şekilde)
8-9 = 36×
10- (7x, a)×4 = 32x
11- 32x
12- (6x, a)×4 = 28x
13- (5x, a)×4 = 24x
14- (4x, a)×4 = 20x
15- 20x
16- (3x, a)×4 = 16x
17- (2x, a)×4 = 12x
18- (1x, a)×4 = 8x

Bitiriyoruz.

Dikmek için ipi biraz uzun bırakıyoruz ve ucunu dikip tamamlıyoruz.

Daha fazla örgü tarifi için profilimdeki linklerden sayfalarıma ulaşabilirsiniz.

10marifet’in notu:

İçi dolgulu olmayan farklı bir tığ işi örgü kalp yapımı tarifi görmek ister misiniz? Burda da penye iple örülmüş kocaman, tek motifli bir örgü kalp yapımı anlatımı paylaşmıştık. Bunu da istediğiniz kadar büyütebilir, farklı modellerde kullanabilirsiniz. Dilerseniz yine örgü anahtarlık, örgü bardak altlığı gibi tasarımlar yapabilir, isterseniz de yastıkların, çantaların vs üzerine dikerek dekoratif bir görüntü elde edebilirsiniz. İşte değişik bir örgü kalp yapımı:

TEK MOTİFLİ ÖRGÜ KALP NASIL YAPILIR?

İçi dolgulu bir başka örgü kalp de detaylı bir şekilde anlatılmış idi, isterseniz bir de onu paylaşalım, fikir olsun:

İÇİ DOLGULU MİNİK ÖRGÜ AMİGURUMİ KALP NASIL YAPILIR?

Daha fazla tığ işi örgü kalp yapımı bulmak isterseniz, 10marifet’in arama çubuğuna yazmanız yeterli. Karşınıza farklı örnekler de çıkacak, belki aklınıza gelmeyen başka kullanımlar da bulursunuz.

Lisan olarak sıkıntı olacak osa bile, sadece izleyerek güzel bir örgü amigurumi kalp yapımı tarifi anlamak da mümkün. En beğendiğimiz örgü kalp yapımı videolarından birini eklemek istedik, bu da mutlaka bir fikir verecektir:

Yukarda gördüğünüz minik şirin örgü kalplerin İngilizce yapım aşamaları da Instructables’da yer alıyor. Bu da belki bir güzellik olarak bulunsa iyi olur.

Bir Cevap Yazın

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum