Püsküllü renkli örgü büstiyer

-

Merhabalar herkese. Daha önce aynı büstiyer modelini mavi beyaz renklerde örmüştüm, şimdi bir de renkli öreyim dedim, nasıl olmuş? Ben çok severek ördüm. 2-3 yaşa uygun bir model.
Bu yaz püskül çok moda, küçük kızlarınız için ideal bir model bu büstiyer de. Rengarenk motifleri ile cıvıl cıvıl duruyor çocuklar üzerinde. Motif sayısını artırarak yetişkinler için de örülebilir. Yaz akşamlarında ya da sahilde zevkle kullanılabilecek şık bir büstiyer olabilir.

Pamuklu ip olan yarnart jeans ile ve 2.5 numara tığ ile ördüm. Toplamda sekiz adet motiften oluşuyor. 3’er adet ön ve arka için, 1 adet de yanlar için motif yeterli oluyor. Büyütmek veya küçültmek isterseniz motif sıralarını arttırıp eksilterek yapabilirsiniz.

Bir de askılarını nasıl yaptım ondan bahsedeyim, gayet basit aslında. Askıları 3.5 numara şiş ile ördüm. İstediğiniz uzunlukta ilmek atıyorsunuz ve hiç örmeden bu ilmekleri direk topluyorsunuz. Sanki zincir cekmişsiniz gibi oluyor, ama zincirden farklı duruyor. Bu tekniği kuşak, bağcık, askı yapımı gibi pek çok başka yerde de kullanabilirsiniz.
Sevgili hanımlar yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Herkese kucak dolusu sevgi ve saygılar…💟💟💟

Bebekce_orgu_tasarim

1970 dogumluyum.istanbulluyum.22 yıl modelistlik yaptim.örgü örmeyi çok seviyorum.bana huzur ve mutluluk veriyor.ördüklerimi hem satışa sunuyorum ek gelir elde etmek adina hemde sosyal sorumluluk projelerinin yardımıyla ihtiyacı olan bebeklere gönderiyorum.kısaca örgü benim hem işim hem hobim hemde sosyal sorumluluğum...❤❤❤

Bir Cevap Yazın