Rengarenk dantelli bebek tulum setleri

-

Herkese merhaba. Uzun süredir bilgisayar başına oturamıyorsam sebebi bu güzelliklerdir :) Hazırlaması çok zevkli olan tulum setlerimizi sizlerle paylaşmak istedim. Her zevke ve her konsepte hitap edecek şekilde geniş bir renk seçeneği ve süsleme ile hazırlanan setlerimiz.
Tüm tulumlar %100 pamuktur. Renkli danteller ve kristal Taşlar ile süslenmiştir. Şapka kısımlarında ise çeşitli süslemeler bulunmakta. Örneğin inci kraliçe taç, kristal melek kanadı, kral taç, kelebek, kalp, incili kral taç ve prens taç gibi meç taşlar ile süslenmiştir.
Dantellerin çoğunluğu makinada dikilmektedir. Makinaya müsait olmayan kısımlar ise elde özel olarak dikilmektedir.
Fiyonk modelleri için de yine zevkinize ve konsept renklerinize göre hazırlık yapabilirsiniz.
Mint yeşili, pembe, mavi, krem, pudra gibi renkleri kombinledik.
Hazırlamak isteyen herkese kolaylıklar dilerim.

Diğer çalışmalarımı görmek için bana oykulutasarimlar sayfa ismimle sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar