Sanda’nın Amigurumi Dünyası

-
Amigurumi İnek - Sanda
Amigurumi İnek – Sanda

Sanda Bosna Hersek’te yaşayan bir Amigurumi sever. Amigurumi’nin ana kurallarından biri olan “kendi desenini kendin çıkartıp karakterler yaratma” kuralına uyarak birbirinden güzel amigurumilere imza atıyor. Pepika Dolls ismini verdiği sitesinde ördüğü amigurumilerin desenlerinin ya da bitmiş hallerinin satışını yapıyor. Burada zaten bilinen bir şeyi hatırlatmakta fayda var: Kendi deseniniz olmayan bir amigurumiyi satmak pek etik sayılmıyor. Sanda burada ise bizimde yapabileceğimiz 2 adet amigurumi desenini paylaşmış. ( 3D Kalpler, Tatil Civcivi) Burada da amigurumi örülürken kullanılan teknikleri resimli olarak anlatmış.

6 yorum gelmiş

  1. asyayaren

    frasiecim kızımla bakarken marifete :kızım: aaaa çok güzell dedi e tabi bendetabi ben es geçmek istedim biliyordum bana da yap diyeceğini :)))ama yakalandım sanırımyaa ben şimdi bunu nasıl yaparım :))))

  2. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Asya ablacım yerim ben senin o kızınıııı :) Valla ben bu inekle çok cebelleştim bir ara. Daha doğrusu kafa kısmında kaldım durdum. Bunu bence sen hiç gösterme :D

  3. asyayaren

    gördü bile canım benimama şu an ateş ve kusma ile başı dertte olduğu için unutabilirhastalığına verdim bende :))

  4. embir

    inekkkk en sevdiğim hayvandır, çok güzel gözküyor. Paylaşımın için teşekkürler Miray,Asyacım kızına da çok geçmiş olsun

  5. annenotlari

    kaç gündür bazı sitelerde gördüğüm amigurumilere hayran kalmıştım ve amigurumi öğrenmeye karar vermek istiyorum sürekli. ama karar veremiyorum çünkü örgü konusunda çok beceriksiz biriyimdir. bir de fraise çok cebelleştim deyince iyice korktum. eşime gösteriyorum ay şu amigurumilere bak filan diyorum, ya napıcaksın sen amiru gurumi midir nedir ya, napicaksin onlari ya diyor. iyice şevkim kırılıyor galiba. içimde kalacak amigurumi aşkı..

Bir Cevap Yazın

Amigurumi eşek ve eğitici halkalar

| | 0 Yorum

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak erkek bebek

| | 0 Yorum