Pazar, Aralık 4, 2016
şapka_atkı birlikteliği :)

58 YORUMLAR

  1. sahibi kim tahminleri alabilirmiyim lütfen :))))))))))))))))))cnm partik arkadaşım bnm elime ulaşınca takıp resmini ekliycem görmeden yorum yapamıyorum:))))))))))))))))))))))))))))

  2. allaaaaaaaaahımmm :)maaaaaaaaaaaşşşaaallaahhh :)çok yakışmış, bayıldım. hep mutlu mutlu gülsün bunlar böyleeeee

  3. kıslar burdamısnız resimelri yüklerken görmedim yazdıklarınızı:)))))))))))))))))favorim yanındaki bora aslı paketi elden vercekti ama kargo ile gönderdi gelir mi hiç ya kaybolursa saol aymem cnm :)))))))))))))))))))

  4. cnm orda yürüteçte duruyo ayakta gibi görünüyo sekiz ci aya girdi cnm bnm sizde kargolaşın zaten nes beni öldürecek ona hala adresi vermedim:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  5. canım, canım çok yakışmış:) güle güle giysinler:) rica ederim mavim, çok keyifle yaptım ve çok sevindim begenmene

  6. Bora da Melisa da çok tatlı, yerim ben onları, çok yakışmış cicileri.Aslıcığımın da ellerine sağlık, ne güzel ne düzgün örmüş.

  7. Çalışma harika, çocuklar zaten muhteşem. Ama sorum başka :) Yanlış anlamazsanız tanışıklığınız öncedenmi, 10 marifet ile mi ? Nasıl bir ağ bu :)

  8. aslimavi örgün çok güzel olmuş modelini çok beğendim ellerine sağlık :)mavisofra maşallah çocuklarına….Allah bağışlasın teyzesinin örgüsüde pek yakışmış :)

  9. teşekür ederim pelin ablacım ben pembe beresi ile resim koymamışım aslım onu unutmuşum bu ara hep bunu takıyorum :D:D:

  10. favorim yanındaki benim kardeşim beni kesip resmini faceye eklemiş az önce gördüm bende hain kardeş nolcak :D:D bide sen ne zamandır görmüyorun dedim belki sorarsın:DD:D