Pazar, Aralık 4, 2016
Şişe Kesme Operasyonu 18+ diyelim biz buna…

7

Bu benim hep yapmak isteyipte cesaret edemediğim birşey,her düşündüğümde nedense gözümün önüne birden bire patlayan cam,kırıklar korkunç manzaralar geliyor,ve tabiki her seferinde vazgeçmek zorunda kalıyorum bu projeden,ama işte tam olarak şöyle yapılıyormuş,kınnap ipini asetonun içinde bekletip,şişenin koparmak istediğiniz kısmına ipi sarıyorsunuz,ve ipi yakıyorsunuz tamamı alev aldıktan sonra söndürüp,şişeyi soğuk suyun içine batırıyorsunuz ve işlem tamam,şimdi denermiyim bilmiyorum ama bu beni hep dürten birşey bir gün mutlaka yapıcam.

Link

7 YORUMLAR

  1. Çok ilginç ben ancak yazın deneyebilirim boyle bir şeyi… Farfinciğim zemin musaitse önce yanına bir kova su hazırla, sonra yak bir yerde,kaç bir başka yere, bekle tamamen alev sönene kadar sönünce de eldiven gibi bir şeyle suyun içine at suda dağılıp patlama olmaz. kirnap ipi hem iyi emdiğinden hem de yavaş yandığından kullanılıyor olabilir niye aseton gaz yağı veya kolonya olsa olmaz mı ben de ona takıldım?

  2. figen ablacım fiammanın söylediği sebepten olsa gerek,güneşedoğrum hiç bilmiyordum,ama iyi çözüm doğrusu,fiammacım teşekkürederim,herhalde onlar aseton kullanmışlar,yanıcı başka bir şeyde olur muhtemelen:)

  3. Çok güzel teknikler bunlar. Daha önce de birkaç teknik konuşmuştuk burada.Bunun da onlar gibi yararlı olduğunu düşünüyorum. Denemeli mutlaka. Sağol Farfin’ciğim….