Zarf kılıklı cüzdan!

-

Başarılı bir cüzdan tasarımı -ki sanırım bir zarfı pvc kaplayarak yahut farklı yöntemler deneyerek bizim de yapabilmemiz mümkün. Burada ayrıca fatura versiyonu da var:)

4 yorum gelmiş

  1. bu çok başarılı cüzdanın tasarımcısını canı gönülden kutluyorum. hakkaten çok güzel ama biri boş bir zarf zannedip çöpe atarsa ne olur diye sormadan edemeyeceğim. her ihtimale karşı içinde çok para bırakmamak lazım sanırım.

  3. saatoniki

    menisaya katılıyorum..her an buruşturulup çöpe gitme ihtimali var bu tasarımın ..hele bir de paralar da içindeyse yandı gülüm keten helva..ayrıca bu tasarım beni yine yıllar öncesine götürdü..hala var mı bilmiyom ama bu üzerinde “by air mail” yazan zarflar,bir ayrıcalık belirtisi gibi gelirdi bana..peh peh peh mektubum uçakla gelmiş taaa alamanyalardan dedirtirdi..mektup deyince ahh ah!..neydi o heyecan..mektup gelirdi..altını üstünü çevirip bakardık önce bi..sonrasında daha sakin bi yerde okumak üzere cebimize bi yere koyardık..biraz da özellikle bekletirdik heyecan sürsün diye..daha sonra yalnız ve müsait bi yerde itina ile açtığımız zarfı ,içindeki mektubu çıkardıktan sonra itina ile hemen yan taraf koyar ve ilk satırları okumay kaoyulurduk..mektup bittikten sonra bi daha bi daha okurduk..tabii bu durum özel birinden geldiyse bööle idi..mektup eş-dost askerdeki kardeş vs den geliyosa sevinçle odaya koşup o an kim varsa cemaatle okunurdu..hey gidi günler hey..

  4. TGT

    buda guzel bir calışma olmus orjınal hani ama ben cuzdan tasımadıgımdan olsada kullansak diyemedim ama saatoniki kardesin dediği mektup olayı takılmadım degil gercekden bir ara insanlar birbirine mektup gönderirdi.evet burdan aldığım feyzle bu olayın üzerinde durup mektup gonderme kampanyası yapmayı dusunuyorum not ettim bunu.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin