dikiş dikelim

-

Çantalar, süslemeler, önlükler, yastıklar…ve daha neler neler değişik modeller burada

9 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Sitede gerçekten çok şeker şeyler var,özellikle yastıklara bayıldım.Türk Hanım’larının,gerek patchwork gerekse diğer alanlardaki üstün hamaratlık ve becerileriyle ortaya koyduklarını düşünürsek, daha da güzellerini yapmaları için, güzel bir fikir kaynağı olacaktır.

  2. sefa97

    çok güzeller.kondorcum;üzülme valla.ben de var makina,çok da güzel dikerim dikişi…………ama vakit yok vakit………….ben emekli OLMAK İSTİYORUM İMDAAAAAAAAAAAT.YA BU SİTE BENİ İŞ HAYATINDAN SOĞUTTU MU NEDİR YA?BEN, ÇOLUKCOCUK, PHARMACID, KONDORCUM SENİN VE DİĞER ARKADAŞLA GİBİ ÇALIŞMALAR YAPMAK İSTİYORUM.BUNALIMDAYIM UNALIMDAYIM.SHANE NİN RİCA GÖNDERMESİDE ÜSTÜNE TÜY DİKTİ, BUNALIMIMIN…………. OY OY GİDELİM HEP BİRLİKTE..

  3. shane

    sevgili sefa97, ne güzel olurmuş gerçekten de sizler bir araya gelip 10marifet grubu olarak işler tasarlasanız :)

  4. sefa97

    saat12 canım benim;seni bizlerle aynı kategoriye nasıl koyarım?sen kendi başına bi ekolsün benim için,eşin, benzerin yok..senin kategorini bir adlandırabilsem…bostan korkuluğu filan cık cık ne demek ya;lütfen, bak yapma böle üzülürüm sonra…SEN BAŞKASIN, SEN BAŞKASIN….(bunun şarkısı bilenem var di mi?)teşekkürler shane……..

  5. saatoniki

    valla ben o şarkıyı pek anımsayamadım…. ama şu şarkı çok güzeldir…sitedeki herkese ve sitedekilerin akraba-i taalukatlarına çocuklara …herkese “mına mına” isimli çoook hoş bi parça...Buradan buyrun..

  6. sefa97

    ben dedim işte haklıyım; SEN BAŞKASIN, BAŞKASIN, NAFİLEEE, SEN BAŞKASIN………!gerçi bizim evde de var bi tane sana çok benzeyen ama…..

  7. kondor

    sağol be saatoniki içimdeki çocuk uyandı kalktı şarkıyı dinledi ve yine uyudu…küçükken can atarak yediğim şemsiye şeklindeki çukulatalar gibi……

Yorum Ekle

Bizi Facebook'ta sever misiniz?