Kurdela Nakışı Kolye

-
Kurdela Nakışı Kolye
Kurdela Nakışı Kolye

Yeni bir kolye deneme çalışmam…Kurdela Nakışına farklı bir perspektiften bakış…Dervişin fikri neyse zikri odur misali oldu benimkisi:))

Kurdela Nakışı Kolye/Siyah fon
Kurdela Nakışı Kolye/Siyah fon
Kurdela Nakışı Kolye/Yakın Görünüm
Kurdela Nakışı Kolye/Yakın Görünüm
Kurdela Nakışı Kolye/Yakın Görünüm
Kurdela Nakışı Kolye/Yakın Görünüm

54 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    arkadaşlar çok yorucu bir gün geçirdim, yarın örnekleri ile çiçek yapımını açıklarım. Bu kurdela nakışında küpe çiçeği modeli, şimdilik bu kadar….

  2. fiamma1
    sol taraftaki iç sağ taraaftaki dış görünümü

    gerekli malzeme:1) Tohum denen şey (kurdela nakışı malzemesi satan yerlerde ve boncukcularda bulunuyor.) 2)telli kurdela (2 cm eninde) çok çeşit renkleri var ben simdi degrade bir renkle yapıyorum. 3) 0.5 cm eninde yeşil kurdela… kolye yapacaksanız: 1 metre kordon, yeşil 1 cmlik dallar içim kurdela 1 mt kadar.16 cm telli kurdela kesip, ikiye bölün (8 cm ve 8 cm iki parça elde edin) iki parçayı yanyana koyarak sökülmeyecek şekilde dikip ters çevirin.ikiucunu ortada bir araya getirip baklava şeklinde tegel dikin ama büzmeyin. ve ipin ucunu serbest bırakın şimdilik. arka tarafını çevirip çarpı şeklinde yeşil sapı dikin,iç tarafa dönüp tohumu dikin.tegeli cekip büzüp sabitleyin.form verin…Umarım açıklamalarım anlaşılır olmuştur:))

  3. fiamma1

    Sırada morlar var, çok güzel oluyor yakın çekmeye çalıştım ama çok da uğraştırıyor:) Zaten benim işimde hep uğraşmak, didinmek:)

  4. fiamma1

    Teşekkür ederim Sevgili Aydın Gelini:))Her renkte farklı duruyor, aslında başka model deneyeceğim ama renkler öyle cezbediyor ki mor sırada, lila, fuşya derken bakalım ne zaman sıra gelecek yeni tasarıma:))) Geçen gün taktım Osmanbey’de 3 mağazada yakama yapıştılar, korkuyorum da şimdi takıp çıkmaya:)))

  5. fiamma1

    Dene arkadaşım, eğer kolyeye gidecek bir çiçek bulursan benimle de paylaş ne olur çünkü kurdela nakışını hiç bilmediğimden sıkıntı çekiyorum çiçek boyutlandırmada:))Bir de renkler uyumluysa bir arada kullan, şimdi benim yaptığım açik liladan cırt mora çok güzel oluyor hatta araya bir iki tane de fuşya pembe atmayı düşünüyorum.En üstteki narçiçeği de iyi resimleyemedim ama çok güzel yakından :)

  6. fiamma1

    Teşekkür ederim Sevgili Gönuldelenecigim, siyah her zaman favorim zaten ama ben fotoğraf çekerken makinayı iyi kullanamadığımdan o yeşil çok kötü çıktı, yoksa canlı ve boyundan inen dal gibi duruyor.Özellikle beyaz bir gömlek yakası altından çok güzel görünüyor:)) sevgiler

  7. pelos

    Niye sarmayasın ki, ben mutlu oluyorum benden sonra tellerle ilgilenen arkadaşları görünce. eminim çok güzel işler çıkarırsın :))

  8. fiamma1

    Sağol canım ama elim artık riskli, tel çalışmamam gerekiyor, yoksa sevdiğim herşeyden mahrum kalacağım:(zaten ben artık siz gençlerin çalışmalarından daha büyük keyif alıyorum, bakmak da büyük keyif. bir de sana bir öneri, niye sadece küpe??? kolye,kolye ucu falan da yap veya bilezik veya broş:) yani takım sat, en azından dene lutfen..Çok güzel ve temiz işler çıkarıyorsun

  9. fiamma1

    Tamam bekliyorum sevgili gönüldeleneciğim, güzellermiş gerçekten birebir aynısını hiç bir zaman yapmam bu yuzden paylaşımın seni rahatsız etmesin:)

  10. pelos

    öyle bir risk varsa tabi sağlıktan kıymetli değil..teşekkür ederim fiaamma.. evet haklısın artık set yapmayı düşünüyorum.. kolyeleriyle birlikte. şu an da çalıştığım da kolye zaten.. küpelerle takım olacak..

  11. gonuldenele

    yok aslında ben bu sayfanın linkinide buradan almıştım.hatta sık kullananlara eklemiştim ama malum çocuklar el atınca:((bunları yurdışında bir Türk bayan yapıyormuş.yanılmıyorsam sesiberin yazılarından birindeydi linki.Arıyorum:))

  12. fiamma1

    Heyecanla bekliyorum, bir de bilezik yap o ”gece” de ben bir de bilezik hayal ettim… sevgiler, şansın bol olsun:)

  13. fiamma1

  14. gonuldenele

    Fiamma ben linki bulamadım malesef.buralarda bir yerlerde ama helak ettim kendimi yok!bakalım karşıma nereden çıkacak.ben işine yarayacağını düşündüğüm bir kaç resmi buradan göndereyim.hem belki bir bilen olur:))

  15. fiamma1

  16. fiamma1

  17. embir

    off offf offff ben neler kaçırmışım böyle, harika olmuşlar, emeklerinize sağlık arkadaşlar.

  18. fiamma1

    Sevgili arkadaşlar,sonunda mor kurdela nakışı kolye bitti ve görücüye çıktı:)))Sevgili Peloscugum, bana gönderdiğin nota kazaya uğradı ama yine de ilk notalı resimleri çektim. Yazıcıdan aldığım cıktıyı pek beğenmedim,tam nescafe ile calışmaya başlamıştım ki üztüne bir de telefon geldi çıkmak zorunda kaldım, ponponladığım gibi kurudu:) ama olsun tekrar deneyeceğim:)

  19. yldoz

    Gönülden Ele Nigar Hikmet Hanımı diyorsun galibaYapılışlarıyla anlatıyor bayılıyorumHayranım o bayanailgilenenler için Nigar Hikmet Hanım’ın işlerihttp://www.flickr.com/photos/26884849@N02/

  20. fiamma1

    Sevgili Yldoz ben o hanımınkileri gördüm, onların yanına çırak bile olamam, kadın benikileri görse kovalar beni git işine vaktimi alma diye:) benimkisi hobi sadece:)Sıksık bakıp moralimi bozmak istemiyorum :)))

  21. uzay1

    şu kurdele ile yapılan seylere hastayım cidden ya süper. sanki gercek çiçek gibi duruyor.. ögrenmek isterdim bu işi.. ellere saglık.

  22. gonuldenele

    Yeldacım sağol canım..o ara helak olduk ama linki bulduk sonunda:))Kendine haksızlık etme fiammacım..seninkilerde çok güzel.sedece resimleme farkı var aranızda bana göre..

  23. fiamma1

    sağol sevgili uzay1, sağol gonuldenelecigim, hep acele resim cekiyorum bir de sıkılıyorum resim çekmekten,ışık ayarla,mekan ayarla:)yoksa makinam iyi 6. pikasel ama terslik ben de:) Tam buna özeneyim dedim yine olmadı neyse bir daha ki sefere insallah:)

  24. sesiber

    Fotoğraf çekme üzerinde mutlaka dur. Makinan da iyiymiş ben cep telefonuyla çektin sandım. Yaptığın işlerin güzelliğini gölgeliyor. Ben gönüllü yardımcı olurum sana.Nigar yakında kitap çıkaracak. Bir de ailecek o kadar tatlı insanlar ki, kimseyi kovalamazlar merak etme.

  25. gonuldenele

    Canım sanırım çekerken makineyi sarsıyorsun.Ondan olabilir.Sesiber yazmıştı bi yere,makineyi sabitleyip resim çekince net oluyor diye..birde öyle dene istersen.resimler net olmayınca işin güzelliği yeterince görünmüyor.

  26. pelos

    Fiammacım kolye yine harika olmuş, hayran hayran baktım.. Notalar da yakışmış. Ama çok bulanık. bunu da düzeltebileceğine eminim. Fotoğraf çekmek de eğlenceli aslında. Bir de makinanın üzerinde çiçek butonu olmalı, o yakın çekimleri daha net hale getiriyor. Çekerken bir yere sbitleyip nefesini tutabilirsin. Tabi ben de bu konunun eksperi değilim ama fikir verir en azından..Herşeye rağmen bayıldım.. Ellerine sağlık :))

  27. fiamma1

    Durun kızlar bu makinanın bir ayakları vardı onu bulup bir de onunla deneyeyim çekmeyi, sanırım sarsıyorum. yegenim mymode u ayarladı bana bununla hertürlü resmi cekersin dedi ama sanırım su flashbellek kartı ile sorun yaşarken onu da bozdum. sevgili sesi 100 iso mu 200 iso da mı çekmem gerekiyor resimleri?????bir muddet fotograf çekimi konusunda sitelere yoneleceğim:))) söz veriyorum:)))

  28. sesiber

    iso konusu beni aşar otomatik benimki. Ama gün ışığında, ışığı arkana alıp, kesinlikle flaşsız ve makro ayarda(ekranda çiçek resmi görünür) nefes almadan çekersen tript denilen ayaksız bile çekebilirsin. Tripotla takı fotosu zor çektim ben, yapamadım. Çünkü değişik yönlerden almam gerekince tripot yüksek kaldı. En iyisi sımsıkı durmak, nefes almadan:) Deklanşöre bastıktan sonra çekim sesi gelince hemen makinayı sallama. Bazı makinalar o arada çekilen görüntüyü alıyorlar. Hiç bıkmadan evin heryerini dolaş, dene, en uygun yeri ilk günde bulursun. Ondan sonra hep orada çekim yap. Keçe türü kumaşlar gece, suni ışıkta daha iyi çekiliyor, bu da yeni tezim. Gündüz çekimlerinde hiç güzel çıkmadılar.Bir de fotoğraf düzenlemesi konusu var. Bu konularda ilk fırsatta blogda bir yazı hazırlayacağım. Önümüzdeki hafta olabilir. Düzenlemek çekmek kadar önemli.

  29. fiamma1

    Makinanın ayağını buldum:))) Makinalı tüfek gibi oldu, yeni hali evdekileri pek şaşırttı ”Ne olmuş buna,ayaklanmış” diyorlar. duvardaki bir resmi çekmek için kolay belki ama yerdeki resim için zor.Bir ayak daha vardı çok uzun yerden onu da arıyorum kimbilir nereye koydum:( Ama yine de bu üç bacak işime yaradı:)titreme az oluyor, makinayı sağlamca kavramamda kullanabilirim diye düşünüyorum:) şimdi resimleri 200 iso da çekmeyi deniyorum 100 iso ışık azsa ve hareketli resimde az geliyormuş en iyisi 400 diyorlar ama netlik azalıyormuş onda anlamadığım için 200 iso dan başladım, bakalım ne olacak? Işık ahh şu ışık,haklısın sesibercigim evde aramam gerek dogru yeri,tabii doğru yer var mı onu da bilmiyorum yaaa:)))

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Deri süslemeli otantik kolye

| | 1 Yorum

Lila boncuk kolye

| | 0 Yorum

Mulu ipten pembe boncuklu kolye

| | 0 Yorum

Etamin kalpli kolye

| | 0 Yorum

Yakma çiçekli kolye ve keçe nazarlık

| | 0 Yorum

Zincirli örgü kolye

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan otantik kolye

| | 1 Yorum

Bodrum esintili yaka kolye

| | 1 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal boncuklarla kar tanesi kolye

| | 0 Yorum

1 zımba 4 kolye

| | 0 Yorum

Mavi örgü kolye

| | Comments Off

Mavi makrome kolye

| | 0 Yorum

Keçe ve deriden kitap kolyeler

| | 2 Yorum

Akik boncuklu siyah kolye ve küpe

| | 0 Yorum

Resinden yapılmış kolyeler

| | 0 Yorum

İnci dizili kolye

| | 0 Yorum

Yeşim taşlı kolye

| | 2 Yorum

Floş ipten incili kolye

| | Comments Off

Çek kristalli makrome kolye

| | 6 Yorum