Telefon kılıfı süsleme macerası

6 yorum var

telefon kılıfı

Epeydir yazı yükleyemiyorum. Biliyorum söz vermiştim, yükleyince hepsini bir yükleyeceğim diye ama… Şimdi hadi bir yazı yükleyeyim dedim ve hemen resimlerini çektim. Aslında telefon kılıfı aldığımda aşağıdaki resimdeki gibi beyazdı. Tabii göz koydum bi kere, boyamazsam olmazdı :)

telefon kılıfı

Sonra böyle bırakmayı düşündüm ama gördüğünüz üzere kalbin size göre sağ üst köşesi lacivert kalem lekesi olmuştu. Ha unutmadan söyleyeyim, lacivert olan çizgiler pilot kalem, pembe ve aşağı resimdeki turuncu olan çizgiler de jel neon renklerle boyanmıştır :) Boyamak neredeyse 2.5 haftamı aldı. Kabım delikli olduğu için kalemle boyamak çok zor oldu. Ama sonunda bitirdim veee…

telefon kılıfı

Sade kabım böyle süslendi. Ortadaki kalp kalıpla çizilip içi renksiz ojeyle doldurulup sim eklenerek yapıldı – tabii benim tarafımdan :D Aslında tamamen lacivert-pembe yapacaktım ama pembe kalemim bitince turuncuyla devam etmek zorunda kaldım. Üstüne de 3 kat sprey vernik sıkınca kabım tamamlanmış oldu. Umarım beğenirsiniz.

Ha madem yazıların hepsini bir yükleyemedim bari bir haber veriyim yaptıklarım hakkında. Sevgili senayatilgan‘ın ağaç temalı kolyelerini bilmeyen yoktur sanırım. Ben de çok hoşuma giden şu kolyeden bir tane kendime yaptım. Gerçekten insan yaparken çok eğleniyormuş.  ”Şenay’a rakip mi geliyor?” dediğinizi duyar gibiyim ama öyle bir niyetim yok vallahi. Birkaç tane daha yaparım, o kadar fazlasını beklemeyin :)

6 yorum var

  1. zulaltan
    zulaltan

    pek pırıltılı olmuş yakışır senin yaşına, çok güzel :) bu arada ağacı merakla bekliyorum :)

  2. Bediaaa
    Bediaaa

    teşekkür ederim :) merakınızı yakın zamanda gidericm.

  3. rmsrgn
    rmsrgn

    Canım tek kelimeyle ‘MÜKEMMEL’ olmuş tamamen seni anlatıyor :) Zaten sana düz beyaz kılıf kullanmak hiç yakışmazdı dimi :D

  4. Bediaaa
    Bediaaa

    Ehh yaaaaniiiiii :)

  5. armando
    armando

    çok beyendim ellerine sağlık

  6. Bediaaa
    Bediaaa

    Teşekkürlerr.. )

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz, ?

Yorum ekleyebilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bizi Facebook'ta sever misiniz?