Telefon kılıfı süsleme macerası

-

telefon kılıfı

Epeydir yazı yükleyemiyorum. Biliyorum söz vermiştim, yükleyince hepsini bir yükleyeceğim diye ama… Şimdi hadi bir yazı yükleyeyim dedim ve hemen resimlerini çektim. Aslında telefon kılıfı aldığımda aşağıdaki resimdeki gibi beyazdı. Tabii göz koydum bi kere, boyamazsam olmazdı :)

telefon kılıfı

telefon kılıfı

Sade kabım böyle süslendi. Ortadaki kalp kalıpla çizilip içi renksiz ojeyle doldurulup sim eklenerek yapıldı – tabii benim tarafımdan :D Aslında tamamen lacivert-pembe yapacaktım ama pembe kalemim bitince turuncuyla devam etmek zorunda kaldım. Üstüne de 3 kat sprey vernik sıkınca kabım tamamlanmış oldu. Umarım beğenirsiniz.

Ha madem yazıların hepsini bir yükleyemedim bari bir haber veriyim yaptıklarım hakkında. Sevgili senayatilgan‘ın ağaç temalı kolyelerini bilmeyen yoktur sanırım. Ben de çok hoşuma giden şu kolyeden bir tane kendime yaptım. Gerçekten insan yaparken çok eğleniyormuş.  “Şenay’a rakip mi geliyor?” dediğinizi duyar gibiyim ama öyle bir niyetim yok vallahi. Birkaç tane daha yaparım, o kadar fazlasını beklemeyin :)

Bediaaa

Hepinize merhabaaa.. Öncelikle 14 yaşındayım. Ailemi,arkadaşlarımı ve hayatımı çok seviyorum.(Şu sınavlar olmasa daha iyi ama. :D ) Hemen hemen iki yıldır yenileme,geridönüşüm ve yeni şeyler üretme çabası içindeyim. Hep takip ettiğim Sitedir 10 marifet. Umarım becerebilirim ne diyeyim :)

6 yorum gelmiş

  1. rmsrgn

    Canım tek kelimeyle ‘MÜKEMMEL’ olmuş tamamen seni anlatıyor :) Zaten sana düz beyaz kılıf kullanmak hiç yakışmazdı dimi :D

Yorum Ekle

Son derece ilgili yazılar

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçe kalpli lavanta keseleri

| | 2 Yorum

Keçeden pembe bereket kuşu

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekli yaka iğneleri

| | 0 Yorum

Keçeden baykuş notluk

| | 2 Yorum

Keçe kalpli lavanta kesesi

| | 0 Yorum