Cam kavanozdan iğnedenlik yapımı

-

kavanozdan-ignedenlik-yapimi-2
Cam kavanozdan iğnedenlik yapımı. Dikiş dikmek en rahatlatıcı eylemlerinden biri. Tabii ki dikiş dikerken hep yanımızda olması gereken bazı yardımcılar vardır. İğnedanlık da bunlardan biri. Dikiş makinenizin üzerinde hep durması gereken dekoratif iğnedenliğimi sizlerle paylaşmak istedim. İğnedenlik, iğnedanlık, iğnelik pek çok farklı söyleme şekli var :)

Cam kavanozdan iğnedenlik yapımı için gerekli malzemeler;

Boş krem kavanozu (cam)
Kurdele
Kınnap ip
Kumaş
Dantel güpür
Sünger
Silikon tabancası (yapıştırmalar için)
Maknas

Cam kavanozdan iğnedenlik yapımı

Cam kavanoz kapağının üzerine sünger yapıştırıyoruz. Sıcak silikon tabancası ile yapıştırabilirsiniz.
Süngerin üzerini de kumaşla kaplıyoruz. Yine sıcak silikon ile. Keçe kumaş da kullanılabilir aslında, elinizde olan malzemeler sizi yönlendirecektir :)
Fazlalık kısımlarını makasla kesiyoruz.
Kötü görüntüyü kurdele ya da dantel güpür yardımıyla kapatıyoruz.
Kapak kısmını düğme veya boncuklarla süslemek zevkinize kalmış.
Kınnap ip çok güzel ve vintage bir hava kattığı için çok seviyorum. Kendir ipi, jüt ip ya da craft ip olarak da anılıyor, her yerden bulmak mümkün. Ben son olarak kınnap ip ile de detaylandırdım süslememi.

Kavanoz olduğu için kapak kısmı iğnelik, kavanozun içi de düğme, yüksük, çengelli iğne, iplik ya da iğne gibi diğer dikiş aksesuarlarını koymak için kullanılıyor.
Gerçekten çok basit ve şirin bir çalışma. Boş cam kavanozları değerlendirmek için de bire bir. Özellikle bebeği olan anneler cam mama kavanozlarını bu şekilde iğnelik olarak değerlendirebilirler. Tabii dikiş ile uğraşıyorlarsa :) Ya da dikiş diken bir arkadaşınıza el emeği göz nuru böyle bir iğnelik yaparak hediye edebilirsiniz.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyasından iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

İğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

Minik vazo yapımı (cam boyama)

| | 0 Yorum

Kavanozdan iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

CD’den iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Cam kavanozlu iğnelik yapımı

| | 0 Yorum