Kavanozdan minik iğnedenlik yapımı

-

kavanozdan-ignelik-yapimi
Daha önce farklı modellerini paylaştığım kavanozdan iğneliklerin bu kez nasıl yapıldığını paylaşacağım. Bunun için biten kremin cam kavanozunu kullandım. Mama kavanozları da bu iş için çok uygun. Bir parça kumaş, elyaf ve 10 cm kadar da bir dantele ihtiyaç var.
İğnelik kısmı için ince ve hatta esnek bir kumaş daha uygun olur. Kumaşı bir cd büyüklüğünde kestim.

kavanozdan-ignelik-yapimi-2
Kenarlarından teğel alarak büzdüm ve içine bir miktar elyaf doldurarak kapattım.

kavanozdan-ignelik-yapimi-3
Böylece iğneleri batıracağımız kısım hazırlanmış oldu. Kapağın kenarına danteli sıcak silikon yardımıyla yapıştırdım. Bu dantel hem kapakla iğnelik arasında kalan boşluğu kapatıyor, hem de daha şık bir görünüm sağlıyor.

kavanozdan-ignelik-yapimi-4
Dantelden sonra iğneliği de güzelce yapıştırdım.

kavanozdan-ignelik-yapimi-5
Son olarak dantelin uçlarının birleşme yerine bir fiyonk yapıştırarak iğneliği tamamladım. Farklı şeyler de yapıştırılabilir, düğme, çiçek vb.

kavanozdan-ignelik-yapimi-6

kavanozdan-ignelik-yapimi-7
İğneleri hem içine koyabiliyoruz hem üstüne batırabiliyoruz. Hem de kavanoz değerlendirmiş oluyoruz, daha ne olsun :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
Gülhan

üretmeyi, renklerle oynamayı seven hobi aşığı bir anneyim. kişiliğim gereği hobinin tek bir çeşidiyle değil farklı işlerle uğraşmayı çok seviyorum. bana instagramda gulhanin_hobi_bahcesi hesabımdan ulaşabilirsiniz.

İğne oyasından iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

İğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

Minik vazo yapımı (cam boyama)

| | 0 Yorum

Kavanozdan iğnedenlik yapımı

| | 0 Yorum

CD’den iğnelik yapımı

| | 0 Yorum

Cam kavanozlu iğnelik yapımı

| | 0 Yorum