Karton rulolardan takı askısı yapımı

-

karton-rulolardan-taki-askiligi-yapimi-geri-donusum-fikirleri-1
Kolye ve bileklikleriniz için para verip takı askısı almanıza hiç gerek yok. Evinizdeki birkaç basit atık malzemeyle bir takı askısı yapabilirsiniz. Bu askıyı annemin isteği üzerine tesbihlerini asması için yaptım. Uzun kolyeler için de çok uygun. Hem kolye hem bileklikler için yaptığım farklı bir modeli daha önce paylaşmıştım.

Bu takı/tesbih askısı için 2 adet karton rulo, yapışkanlı kaplık ve 1 adet kavanoz kapağı gerekli.
Askımız bir “T” şeklinde olacak. Bu nedenle daha sağlam olması için yatay duracak olan ruloya diğer rulonun çapında bir delik açtım.

Daha sonra iki ruloyu da uygun ölçüde yapışkanlı kaplıkla kapladım.

Açtığım deliğe diğer ruloyu geçirdim ve silikonla yapıştırdım.

Askının ayakta durabilmesi için bir kaideye ihtiyacı var, bu nedenle bir kavanoz kapağını da kapladım. Kaplamak yerine boyanabilir de. Hatta üzerinde yazı yoksa öyle de kullanılabilir.

Kavanoz kapağını da silikonla yapıştırdıktan sonra askımız hazır bile. Çok kolay gerçekten.

Hem atıklar değerlendi hem de ister kolyelere ister tesbihlere uygun bir takı askısı ortaya çıktı :)

Bir Cevap Yazın

Gülhan

üretmeyi, renklerle oynamayı seven hobi aşığı bir anneyim. kişiliğim gereği hobinin tek bir çeşidiyle değil farklı işlerle uğraşmayı çok seviyorum. bana instagramda gulhanin_hobi_bahcesi hesabımdan ulaşabilirsiniz.

Kağıt havlu rulosundan kalemlik yapımı

| | 1 Yorum

Rulolardan kalemlik yapımı

| | 0 Yorum

Deniz temalı peçete halkası yapımı

| | 2 Yorum

Karton rulodan takı organizeri

| | 2 Yorum

Kağıt rulodan saat organizeri

| | 3 Yorum

Kağıt rulo değerlendirme; karton organizer

| | 0 Yorum

Tuvalet kağıdı rulolarıyla ayna süsleme

| | 0 Yorum