Keçeden kalpli dekoratif süs yapımı

-

keceden-kalp-agac-ve-gelin-damat-figurlu-dekoratif-sus-yapimi-1
Yarışma icin düzenlediğimiz ağacımıza “kalbim ellerinde aşk ağacı” ismini verdik.
İlk önce ağacın yaprakları olarak tasarladığımız kalplerin boyutunu kendimiz ayarlayarak kağıttan birer kalıp çıkardık. (Ne de olsa bir kalıp makinamız yok : )) Daha sonra uygun pembe tonlarında işaretleyip kesimini yaptık. Yaklaşık 60’ar adet olmak üzere 120 adet kullandık. Kalpleri uçlarından birbirine ekleyerek sıralı sarkıt şeklinde uzunca sarkıttık. Tabii ki hepsini farklı boyutlarda yaptık ki daha orijinal dursun.

40 cm uzunluğunu verdiğimiz ağaç gövdesi desenini keçe üzerine çizerek iki parça halinde kesimini yapıp, kenarlarından dikerek içerisine boncuk elyaf doldurduk.
Dalları ağır olacağından ayakta durması için tabanına kalın mukavvadan plaka yapıp onu da uygun renkte kapladık.

Çöp şiş yapmak için marketlerde satılan çubukları, bebekleri üzerinde oturtmak için bank olarak tasarladık, kesimlerini makas yardımı ile kolayca yaptık, sıcak silikon ile yapıştırdık.

Krem rengi keçe üzerine ağaç ile uyumlu boyutta bebek çizip iki adet kesim yaptık. Kenarlarından ince ince dikerken bir yandan da içerisine boncuk elyaf doldurduk. Kollar bacaklar ince olduğundan dikim ve doldurma aynı anda yapıldı.

İçlerini doldurup dikimi tamamlanan bebeklerden gelin olanı için petek tülden gelinlik yapıp, üzerini inci ile süsledik. Saçlarında konsepte uygun olması için pembe örgü ipi kullandık. Ellerine daha öncedende çocuk tacı için kullandığımız minik güllerden buket yaptık.
Damat bebeğimiz için siyah keçeden ceket ve de pantolon kesip üzerinde dikimini yaptık. Saçlarında siyah örgü ipi kullandı.

En son olarak gelin bebeği sabit durması için banka silikon ile yapıştırıp, damadı arka tarafında ayakta kalacak şekilde ellerinden banka silikon yardımıyla sabitledik.
Büyükçe kestiğimiz pembe kalbin içerisine boncuk elyaf doldurup biraz daha iç kısımdan inci ekleyerek dikimini yaptık.
Kalan kısımlarından ince ince kesip damadın ellerine kalbi silikon ile yapıştırdık. Ve böylece kalbim ellerinde aşk ağacı tasarımımız tamamlanmış oldu.
Malzeme açısından pek sıkıntı oluşturmayan bu tasarım müşterilerimiz tarafından da oldukça sevildi. Şimdi sizlerin beğenisine sunuyoruz. Yapım aşamaları inşallah yardımcı olmuştur. Kolay gelsin marifetli hanımlar.

Bir Cevap Yazın

Keçe boncuklu nazarlık ve kolye

| | 0 Yorum

Ah o keçe yok mu, neler yapılır neler…

| | 0 Yorum

Keçeli işler

| | 0 Yorum

Keçeden aksesuar ve süsler

| | 0 Yorum

Keçe ile yapılabilecek süslemeler

| | 2 Yorum

Keçeden limonlu konsept

| | 2 Yorum

Keçe kılıflı, düğme süslemeli tebrik kartı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden penguen yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden notluk yapımı

| | 0 Yorum