Keçe şemsiye – masa örtüsü ağırlığı

-

kece-semsiye-masa-ortusu-tutacagi-yapimi
Herkese tekrar merhabalar, sizzix big shot ödüllü yarışmayı duyduğumdan beri bir şansım daha olabilir mi diyerek, yeni bir çalışma eklemek istedim. Tabii ki bu ödülü en çok hak eden kazanır inşallah. Ben ve eminim benimle birlikte birçok kadın balkondaki ya da bahçenizde bulunan masaya, masa örtüsü koymak istemişsinizdir. Fakat rüzgarın rolü büyük olduğundan uçan masa örtülerinden bıktım diyebilirim. Aklıma bir fikir geldi ve uçlarına ağırlık takarak masa örtüsünün uçmasını engelledim. Size de iyi bir fikir olabilir.

kece-semsiye-masa-ortusu-tutacagi-yapimi-1
Kumaşınızın desenine göre uygun keçeden farklı tasarımlar yapılabilir.
Şemsiye desenli ince kumaşımı aldım ve masanın ölçüsüne göre keserek kenarlarını fazla dikiş bilgim olmadığı için zigzag dikişle katladım.

kece-semsiye-masa-ortusu-tutacagi-yapimi-
Sonra aldım keçelerimi ve masa örtüsü kumaşına uyacak içini minicik taş ya da kumla doldurduğum şemsiyeleri tasarlamaya başladım.

Çizdiğim, kestiğim keçelerin şemsiye detayı belli olsun diye hatlarını iğne iplikle belirledim.

Hepsinin hatlarını belirtip içlerini minik taşlarla doldurup diktim.

Daha sonra hazırlamış olduğum şemsiye saplarını masa örtüsünün etek uçlarına, ağırlık koyacağım yerlere diktim ve şemsiye ile birleşecek yerlere ilik açtım. Şemsiye ağırlıkların arkasına da düğme diktim ki masa örtüsünü yıkayacağım zaman ağırlıkları kolayca çıkartıp takabileyim.

Evet epey bir uğraş sonuçu amacıma ulaştım, artık balkonumda masa örtüm uçmuyor. Siz de kullandığınız masa örtünüzün değişik ağırlıklarla uçmasını engelleyebilirsiniz.
Yarışmaya katılan tüm arkadaşlara başarılar diliyorum, herkese kolay gelsin. Şimdiden bu yarışmada emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.

Bir Cevap Yazın

Keçe peçetelik yapımı

| | 2 Yorum

Sahanda yumurta şeklinde keçe nihale yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden çaydanlık kılıfı yapımı

| | 0 Yorum