Keçeden kalp nihale yapalım

-

keceden-kalp-nihale-yapimi-1
Merhabalar 10marifetliler. Sizlere bu yazımda nihalemi nasıl yaptığımı anlatacağım.
6×6 cm kare kestim bir kağıda. Sonra bu kağıdı keçelerimin üzerine koydum ve iki renkten de 5’er tane kestim.

keceden-kalp-nihale-yapimi-2

keceden-kalp-nihale-yapimi-3

keceden-kalp-nihale-yapimi-4

keceden-kalp-nihale-yapimi-5
Bu parçaları bordo keçe kumaşımın üzerine gelişigüzel koydum ve hizasından çizdim. Taban kalıbı tam otursun diye böyle bir şey yaptım. Sonra çizdiğim yerden bu parçayı kestim.

keceden-kalp-nihale-yapimi-6

keceden-kalp-nihale-yapimi-7

keceden-kalp-nihale-yapimi-8
Kare parçalarımdan 2 tane yeşil renkten 2 tane pembe renkten tam ortalarından kestim. Toplam 8 tane üçgen parçam oldu.
Ardından bu parçaları aşağıdaki fotoğraftaki gibi silikon tabancasıyla yapıştırdım. Yapıştırmaktan çekinmedim. Çünkü yeşil ve pembe keçelerim baya kalın keçeler.

keceden-kalp-nihale-yapimi-9
Kalbin üzerine 2 tane gül yerleştirdim. Bu güllerin yapımını önceki kutu yapımını anlattığım yazımda paylaşmıştım. Buraya da yapmak isteyenler için linkini veriyorum.

keceden-kalp-nihale-yapimi-10

keceden-kalp-nihale-yapimi-11
İşte sonuç bu :)

keceden-kalp-nihale-yapimi-12

keceden-kalp-nihale-yapimi-13

keceden-kalp-nihale-yapimi-14

Bir Cevap Yazın

KirazKahve

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Keçe peçetelik yapımı

| | 2 Yorum

Sahanda yumurta şeklinde keçe nihale yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden çaydanlık kılıfı yapımı

| | 0 Yorum