Pembe kız bebek jilesi örgüsü – anlatımlı

-

pembe-orgu-kiz-bebek-elbisesi-nasil-yapilir

Basit bir bebek elbisesi ya da bebek jilesi örmek için düz örgü ve haroşo örgü bilmek gerekiyor.

Haroşo nasıl örülür , düz ters örgü nasıl örülür anlatımlı videolarına bakarak bu örgü tekniklerini öğrenebilir sonra da en basitinden böyle minnoş bir bebek elbisesi örmeyi deneyebilirsiniz.

Pembe kız bebek jilesi nasıl örülür?

3 numara şiş ile ankara tiftik bir yumak ip yeterlidir.
70 ilmek başlanılır.
75 sıra düz örülür.
Sonra 4 numara şişe geçilir ve ip iki kat edilir haroşo örülür.

pembe-orgu-kiz-bebek-elbisesi-nasil-yapilir-2
Haroşo örgüde ilk sırada 6 ilmekte bir ilmek kesilir.

2. sırada kesme yapılmaz ve 6 sıra devam edilir. Daha sonraki 3 sırada iki yandan birer tane kesilir.

Yanlardan 3 sıra kestikten sonra 7 sıra düz gidilir. Daha sonra omuz için her baştan 18 ilmek 17 sıra örülür. Ortadaki 23 ilmek yaka oyuntusu için kesilir, bu parçadan iki tane örülür.

Yanlardan ve omuzdan kalın iğne ile dikilir.

Dikme işlemi her bir ilmekten iğneyi geçirerek yapılır.

Daha sonra kol ve tek ucuna fıstık yapılır. Tığa 3 kere dolayarak aynı ilmeğin içine batılır sonra tepede toplanılıp 3 ilmek içerisine sabitlenir.

Bel kısmına örgü çiçek ve incilerle süsleme yapılır ve sonra da tersinden ılık ütü yapılır.
Örgü çiçek nasıl yapılır, onun da pek çok anlatımı mevcut. Tabii örgü çiçek yapmak zorunda değilsiniz, süsleme sizin zevkinize göre şekillenebilir. Eğer birkaç renkte örecekseniz elbiseyi belki süslemeye gerek kalmayabilir dahi.

İşte örgü bebek elbisemizin bitmiş hali. Hem çok şık hem de yapımı kolay bir model. Siz de deneyin.
Bebek örgüleri çok tatlı ve her eve lazım şeyler. Basit örgü teknikleri için bebek battaniyesi, bebek elbisesi, bebek yeleği ya da bebek patiği gibi modeller örebilir ya da hediye olarak götürebilirsiniz. Herkese kolaylıklar dilerim.

Bir Cevap Yazın

Rosamary

Bir garip Muallime adayı. Acemi terzi. Profesyonel cadı.

Ayıcıklı örgü bebek elbisesi

| | 3 Yorum

Fare aplikeli örgü bebek elbisesi

| | 2 Yorum

Dalgalı jile örgü bebek elbisesi

| | 0 Yorum

Bebekler için pembe örgü elbise modeli

| | 0 Yorum

Şirin mi şirin örgü bebek elbisesi

| | 4 Yorum

Keçe süslemeli örgü bebek elbisesi

| | 0 Yorum