Perşembe, Aralık 8, 2016
Rengarenk bebek örgüleri – handmadebyyesil

0

kendinden-desenli-cizgili-dugmeli-orgu-bebek-kazagi-kisa-kollu

10marifet’e Instagram semalarından konuk olan arkadaşlarımızdan bir tanesi de handmadebyyesil oldu. O kadar cici ve renkli örgü çocuk ve bebek kıyafetleri yapıyor ki insanın hemen gözü takılıyor. Çalışmalarından bir kısmını zevkle buraya aktardık derleyip. Mesela şu en üstteki düğmeli kısa kollu kendinden desenli örgü kız bebek kazağı çok cici geldi bize. Kendinden renk değiştiren yün ile örülmüş, harika da renkler seçilmiş. Yeşil düğmeler ayrı bir yakışmış. Bayıldık. Bir aşağıdaki gri örgü bebek yeleği de pek bir şık. Alt kısımdaki yeşil ve sarı desenler yeleğe renk katmış; gri de çok güzel bir seçim iken. Örgü bebek yelekleri zaten o kadar şirin oluyor ki, bir de böyle kaliteli örülmüş olan modeller ayrı hayranlık uyandırıcı. Marifetli arkadaşımız harika örgü bebek bereleri, boleroları, hırkaları, atkıları da yapmış. Aşağı doğru indikçe siz de zevkle bakacaksınız eminiz.

orgu-gri-desenli-bebek-yelegi

Bu çizgili ve rengarenk örgü çocuk beresi ve boyunluğu nefis bir takım olmuş. İnsana bakmak bile neşe veriyor; bunu takan ufaklıkların sevimlilik katsayısı bir doz artacak mecburen. Kırmızı ponponlu bereyi ayrı bir sevdik. İnsan böyle aksesuarlar yüzünden kışı seviyor en çok sanki.

renkli-cizgili-orgu-cocuk-beresi-ve-boyunlugu

Bebek tulumları zaten bir şirinlik muskası iken bu gri-sarı askılı örgü bebek tulumu ayrı bir güzellik olmuş. Aralara ince beyaz çizgiler de katılınca tam olmuş; örgüsü de çok muntazam. Paçalar düz inmiş, askılar arkadan çapraz. Çok tatlış bir şey.

askili-orgu-gri-sari-bebek-tulumu

Yine kendinden renk geçişleri olan yünle örülmüş çok hoş bir bebek hırkası modeli. Renkli düğmeler de tam uygun olmuş. Sade ve çok şık bir hırka. Büyükler kıskansın.

kendinden-desenli-cizgili-renkli-orgu-cocuk-hirkasi

Kırmızı üzerine açık mavi çizgileri olan yün bere ve atkı, şık minikler için örülmüş belli ki. Çok tatlı duruyorlar takım halinde.

cizgili-orgu-cocuk-atki-bere-takimi

Ay bu kulaklar o kapüşona ne kadar da yakışmış. Bu örgü kahverengi bebek hırkasını yesek mi sevsek mi bilemedik ki.

kahverengi-kapsonlu-kulakli-bebek-hirkasi

Yeşil örgü çocuk hırkası ayrı bir şık olmuş. Bunu giyecek küçük hanım çok şanslı. Yine büyüklerin gözü kalacak.

yesil-orgu-cocuk-hirkasi

Fıkır fıkır bir örgü bolero! Mercan kırmızısı, kenarları su yeşili örgü bebek bolerosu ya da yeleği sahiden de süper cici.

mercan-kirmizisi-orgu-bebek-bolero-yelek

Mini mini bir bebecik için örülmüş mavi tulum modeli.

askili-mavi-orgu-bebek-tulumu

Koyu ve açık kahverengi örgü bebek hırkasının düğmeleri de renk olarak çok uygun seçilmiş.

kahverengi-orgu-bebek-hirkasi

Ve renk patlaması yaratan bir örgü battaniye ile bitirelim bu güzel derlemeyi.

rengarenk-tig-isi-orgu-battaniye-modeli

Bu güzel işlerin daha fazlasını ve yeni eklenen modelleri görmek için bu hesabı takibe alın: handmadebyyesil