AKVARYUM STANDI OLUR MU? BEN YAPTIM OLDU.

-
akvaryum ünitesi
akvaryum ünitesi

eşim büyük akvaryum hevesine düştü ve eve bu akvaryumu getirdi..getirdi getirmesine de koyacak yer bulamadık,nereye koyalım ne yapalım derken benim gene eskileri değerlendirme merakım depreşti..evin her köşesine göz gezdirirken.karyolamın işe yaramayan başlığı gözüme çarptı..eskiden karyolaların başı sandıklı olurdu..bizim başlığın sandığı vardı da dibi ağırlıktan çöktüğünden öylesine işe yaramadan karyolanın arkasında duruyordu..belki sebeple eşim bana yatak odası alır diye başlığı tv ünitesine çevireyim dedim..önce mobilyacı arkadaşı çağırıp ayak kısımlarını kestirip hizaladım..daha sonra zımparaladım tekrar kahverengiye boyayıp vernikledim..gene mobilyacı arkadaştan rica ettim bana profil ayak alıp üniteme monte etti ve işte şimdilik akvaryum ünitesi,ilerde plazma ünitesi olabilicek standım..daha önce yayınladığım,kendi el boyamam duvarın önüne de pek yakıştı..doğa köşesi diye bir köşe oldu artık hayatımda.)))

akvaryum ünitesi
akvaryum ünitesi

25 yorum gelmiş

  1. yenihayat54

  2. mavisofra

    şimdi hatırladım ben o zaman üye degildim galiba duvara agaç dalı çizmiştiniz ne kadar güzel olmuşş yerine cuk diye oturmuş:))elinize saglık benim akvaryumunda o satnd boyundaydı koyucak yer sorunu yüzünden vermek zorunda kaldık çok severim balıkları

  3. BynFavori42

    ya ben herşeyi herşeyi yapmak istiyorum ama hiç bişey yapmıyorum maymun iştahlılık mı üşengeçlik mi özgüven problemi mi imkan yüzünden mi nedennn nedeeennn :S (DOĞA köşene bayıldıııımm süper ellerine sağlık)

  4. yenihayat54

    çok teşekkür ederim BynFavori42 ,yapmak istemek ayrı şey ,hayat geçirmek ayrı şey..bir gün tüm cesaretini toplayıp bende yaparım diyerek harekete geçersin..şimdilik birikim yaptığını düşünüyorum ben:))teşekkürler mavisofra..buyur gel istanbul hatırası gibi,duvar hatırası diye resmini çekeyim:))

  5. mavisofra

    bak şimdi yeni üyeyedim benn eeee diyosunn bi gece böyle netteydim yani marifette tek başıma düşünn ee diyosunn sonra bi baktım yazının biri kırmızız yandıı eee diyosun hemen tıkladımm eee diyosun:)))))))))))))))

  6. mavisofra

    sonra işte nalan ablaya yorum yazmışsın amelyat oldum filan diye:))))))))))bende hazır tanışmak için fırsat dedim geçmiş olsun filan sen cvp olarak saol nalan abla yazdın ve gittin yatın:((((((((((((

  7. BynFavori42

    ama inanıyorum ilk sıralar ben sonyorumları takip etmeyi bilmyiordum:)) takip etmek için yorum yazdığım her konuyu tutuyordumm:)

  8. mavisofra

    valla inan hatta bi seferinde benim çoçuklarım yok yazmıştın bende nerdeler yazmıştım:))))))))))))))))seni büyük sanıyodum o zamanlar:)))))))))))m.ö:))))))))))))))

  9. mavisofra

    aynı benim gibi ay ne kot kafalıymışız ya :))))))))))))))))))))))hben yorum takibi bi iki ay sonra gördüm düşün:)))))))))))))))))))))

  10. BynFavori42

    bende bi ay kesin olmuştur fazlasını bilmiyorum bide o sıralar pilli yorum takipçisi diye mailde atmıyordu sonra bi gün bi baktım sağda bi kırmızılık:))))) aaaaaaaaaaa son yorumlar:) evet o m.ö yi hatırlıyorum:)

Bir Cevap Yazın

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

Prensli keçe kapı süsü

| | 0 Yorum

Pudra tütü etek

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Keçe süslemeli şirin takı yastığı

| | 0 Yorum

Keşe aplikeli kral diş tişörtü

| | 0 Yorum

Dekoratif şövale yapımı

| | 1 Yorum

Resin nedir? Resin ile nasıl çalışılır?

| | 0 Yorum

Bugün nasılsınız, Arçelik merak ediyor

| | 0 Yorum

Eski plaklardan duvar saatleri

| | 10 Yorum

Kına- henna- mehndi

| | 0 Yorum

ayakkabınızı metalci yapın

| | 1 Yorum

Döner Servis

| | 2 Yorum