Pazartesi, Aralık 5, 2016
AKVARYUM STANDI OLUR MU? BEN YAPTIM OLDU.

25
akvaryum ünitesi
akvaryum ünitesi

eşim büyük akvaryum hevesine düştü ve eve bu akvaryumu getirdi..getirdi getirmesine de koyacak yer bulamadık,nereye koyalım ne yapalım derken benim gene eskileri değerlendirme merakım depreşti..evin her köşesine göz gezdirirken.karyolamın işe yaramayan başlığı gözüme çarptı..eskiden karyolaların başı sandıklı olurdu..bizim başlığın sandığı vardı da dibi ağırlıktan çöktüğünden öylesine işe yaramadan karyolanın arkasında duruyordu..belki sebeple eşim bana yatak odası alır diye başlığı tv ünitesine çevireyim dedim..önce mobilyacı arkadaşı çağırıp ayak kısımlarını kestirip hizaladım..daha sonra zımparaladım tekrar kahverengiye boyayıp vernikledim..gene mobilyacı arkadaştan rica ettim bana profil ayak alıp üniteme monte etti ve işte şimdilik akvaryum ünitesi,ilerde plazma ünitesi olabilicek standım..daha önce yayınladığım,kendi el boyamam duvarın önüne de pek yakıştı..doğa köşesi diye bir köşe oldu artık hayatımda.)))

akvaryum ünitesi
akvaryum ünitesi

25 YORUMLAR

  1. teşekkürler beğenmenize sevindim..napıyoruzz eskileri atmadan önce iyicee düşünüyoruz..şimdi eski mobilyaların kalitesini bulmak çok zor..olanda çok pahalı..sağlam mobilyalarımızı dönüşümlerle uzunn seneler kullanabiliriz…

  2. şimdi hatırladım ben o zaman üye degildim galiba duvara agaç dalı çizmiştiniz ne kadar güzel olmuşş yerine cuk diye oturmuş:))elinize saglık benim akvaryumunda o satnd boyundaydı koyucak yer sorunu yüzünden vermek zorunda kaldık çok severim balıkları

  3. ya ben herşeyi herşeyi yapmak istiyorum ama hiç bişey yapmıyorum maymun iştahlılık mı üşengeçlik mi özgüven problemi mi imkan yüzünden mi nedennn nedeeennn :S (DOĞA köşene bayıldıııımm süper ellerine sağlık)

  4. çok teşekkür ederim BynFavori42 ,yapmak istemek ayrı şey ,hayat geçirmek ayrı şey..bir gün tüm cesaretini toplayıp bende yaparım diyerek harekete geçersin..şimdilik birikim yaptığını düşünüyorum ben:))teşekkürler mavisofra..buyur gel istanbul hatırası gibi,duvar hatırası diye resmini çekeyim:))

  5. bak şimdi yeni üyeyedim benn eeee diyosunn bi gece böyle netteydim yani marifette tek başıma düşünn ee diyosunn sonra bi baktım yazının biri kırmızız yandıı eee diyosun hemen tıkladımm eee diyosun:)))))))))))))))

  6. sonra işte nalan ablaya yorum yazmışsın amelyat oldum filan diye:))))))))))bende hazır tanışmak için fırsat dedim geçmiş olsun filan sen cvp olarak saol nalan abla yazdın ve gittin yatın:((((((((((((

  7. valla inan hatta bi seferinde benim çoçuklarım yok yazmıştın bende nerdeler yazmıştım:))))))))))))))))seni büyük sanıyodum o zamanlar:)))))))))))m.ö:))))))))))))))

  8. aynı benim gibi ay ne kot kafalıymışız ya :))))))))))))))))))))))hben yorum takibi bi iki ay sonra gördüm düşün:)))))))))))))))))))))

  9. bende bi ay kesin olmuştur fazlasını bilmiyorum bide o sıralar pilli yorum takipçisi diye mailde atmıyordu sonra bi gün bi baktım sağda bi kırmızılık:))))) aaaaaaaaaaa son yorumlar:) evet o m.ö yi hatırlıyorum:)