ALLAH ALLAH, HERKES ÇOLUK ÇOCUĞUNA BİRŞEYLER ÖRER DE BEN ÖREMEZ MİYİM YANİ???

-

HERKEŞLER; KIZINA, OĞLUNA, HALASININ KIZINA, AMCASININ OĞLUNA, TORUNUNA, TORUNUN ÇOCUĞUNA VB… KAZAKLAR, SÜVETERLER ÖRÜP ÖRÜP YAYINLIYOR. KISKANDIM!!!BENİM DE İKİ KUYRUKLUM VAR, BEN DE ONLARA ÖREYİM DEDİM. İŞTE KIYAFETLERİ;

BUNLAR BAYRAMLIKLARI !!!!!!!
BUNLAR BAYRAMLIKLARI !!!!!!!

49 yorum gelmiş

  1. banuca

    Aaaaaaay, bayıldım ben bunlara, affferin sana valla, benimkine bişey öremedim bi türlü, onun eşofmanları var, benim eski eşofmanlarımın paçalarından kesiveriyorum, oluyor. Şunları giydirip te fotoğraflarını gönder, minenin dediği gibi mankensiz olmaz.

  2. pinkly

    ben de istiyorum ben de, giysinler :) ne şirin olurlar bunların içinde kimbilir. ellerine sağlık ne güzel ciciler örmüşsün acemihobici :)

  3. acemihobici

    ARKADAŞLAR, AKŞAM OLDUĞU İÇİN FLAŞLA ÇEKMEK ZORUNDA KALDIM VE KÖPEKLERİM CANAVAR GİBİ ÇIKTILAR!!!!! ZATEN KAPIP GÖTÜRDÜM HEMEN GİYDİR- ÇEK- ÇIKART NE OLDUKLARINI DA ŞAŞIRDILAR ZAVALLILAR.

    OYSA ÖĞLEN VAKTİ ŞU ŞEKİLDELERDİ:

  4. acemihobici

  5. DenDenAk

    Resimden minyatür sandım, kol uçları kirpi ip olan çok şeker. aslında hepsi güzel ama o ponpon kuyruğa gelmiş, çok şeker olmuş

  6. acemihobici

    kız olunca süslemesi de farklı oluyor tabi dendenakcığım, erkeği bozar kürklü yaka ile ponpon:)))kızın kırmızısı için de kokoş bi süsleme düşünüyorum.beğendiğin için sağol:)))

  7. bizimgibiler

    Çok şeker olmuşlar, çok da yakışmış, ellerine sağlık.Oğlum yanımda birlikte bakıyoruz, senin ufaklıklara bayıldı:))

  8. fiamma1

    Çok tatlılar, ve çok güzel örmüşsün:) Ölçe biçe mi yaptın üzerlerine cuk oturmuş:) kırmızılı olanlara bayıldım. Bu arada yazının başlığını görüp senin ismini okuyana kadar Figen Abla gönderdi yazıyı, bebek konfeksiyonuna da el attı sandım halen kendime gülmekteyim:)) ellerine sağlık:)

  9. aheng

  10. pinkly

    acemihobici, bizi kırmayıp resimlemişsin hemen teşekkür ederim, çok şirin olmuşlar :) bir kez daha ellerine sağlık.

  11. nrhnmrl

    ellerinize sağlık güzel örgüler çıkmış ortayayalnız kıyafet giymiş köpekler garibime gidiyor tuhaf geliyor şu insanoğlu nelere kadir diyorum.Bi de ne düşündüklerini merak ediyorum.Köpekleriniz de çok şirinmiş çok tatlılar her ne kadar yanlarına yaklaşamasamda uzaktan çok severim.:)

  12. kondor

    Allahım ya ianamıyorum bende yazacam ki “Acemihobici bu nasıl iş bunlar hem örgü hemde kısa kol sizde kış nasıl geliyo. birde küçükler değiller mi?” anam bi foto gelir tövbe köpekmiş ya onlar.Halen ağzım açık yazmaktayım.

  13. acemihobici

    canlarım, yorumlarınıza teşekkür ediyorum, sizi keyiflendirdiysem ne mutlu bana, hep insanlara yönelik yapıp yayınlıyoruz birşeyler, farklılık olsun, değişiklik olsun istedim:)kıyafetten hoşlandıkları da pek söylenemez aslında. baksanıza bıdığa, kıyafet giyince kazık gibi kalıyor olduğu yerde. fıstık da hamur gibi yayılıyor olduğu yere. allah onları ona göre yaratmış elbette, kıyafet fazlalık aslında, ama ne biliyim, doğduğumdan beri kaloriferli eve alışkın bir insan olarak, fethiyeye sobalı eve gelince, bazı akşamlar o kadar üşüyorum ki, onlar da üşüyormuş gibi geliyor, o amaçla yaptım birer tane, sonra baktım kısa sürede bitiyor, şirin de oldular, gerisi geldi:)))

  14. kriizantem

  15. Figen abla

    hiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!elbiselere mi bayılayım,mankenlerine miii?karar veremedimmmm :))))oy oy oy kurban olurum ben bunlaraaa :))))şahane örmüşsün..gözlerimi alamadım…sen var ya?yaa ne diyeyim bilemedim…ben seni yirim yaaa :)))))

  16. acemihobici

    canımın içi figen ablam, ben yirim seni asıl. teşekkür ederim, kuyruklulara ileticem onları ve cicilerini beğendiğini:))tatlı dilin ve sevenlerin hiç eksik olmasın senin e mi…..

  17. Figen abla

    ışılım benim de köpeğim ve kedim vardı..ikisi de birbirlerine bayılırlardı..akşama kadar birbirlerini sevgiyle yalıyorlardı :)))bu köpeğe elbise örme işini beceremediğim için,o zamanlar küçük olan oğlumun kazaklarını,formalarını giydiriyordum köpeğe ..bel kısmına da bi düğüm atıyordum :)))şöyle bi gözünün önüne getir bak…GS forması giymiş,iri bir terrier :))))))ama ben tam maskara etmiştim hayvanı yaa…kafasına şapaka da takıyordum yazın :)))hatta bazan da perçemelerini kurdeleyle bağlıyordum…oyyyy çok özledim köpek bakmayı çoook :)))

  18. acemihobici

    :)))))) figenim, köpüşün halini gözümde canlandırdım da hakikaten komik:))))ben de bandana takıyorum benimkilere, çok sıcak buralar, on dakikada beyin haşlama olurlar diye:)))benim kızın tüyleri kısa, uzun tüylü olan erkek, ona da kurdele olmaz. ama kızın patileri çok güzel, tırnakları da, kırmızı oje sürdüm bir kere, inanılmaz komik oldu, bir daha sürersem yayınlarım…. kızın tüyleri uzun olsa ona neler yaparım ben de allahtan değil:))))ben kedi de besliyorum, hem evde, hem sokakta. onları da çok severim, çok komik, çok çatlak hayvanlar ama köpeğin yeri ayrı bana göre:)))

  19. Figen abla

  20. acemihobici

    SORDUM FİGEN ABLAM, İSTEMEDİLER:(( ELLERİNDEKİLERİ SATAMIYORLARMIŞ, BURADA İNGİLİZ ÇOK, ÇOK DA İYİ BAKIYOR VE İLGİLENİYORLAR AMA ONLAR GİYDİRMİYOR KÖPEKLERİNİ, BURANIN HALKI DA KÖPEK BESLEMEYİ HERGÜN ÖNÜNE ISLATILMIŞ BİR EKMEK ATMAK OLARAK BİLİYOR, BİZİMKİLERİN KIYAFETLERİNİ GÖRENLER, “AMAAAAAN, BAŞKA İŞİNİZ YOK MU SİZİN?” DİYOR. GÖRSEN O KADAR GARİBANLAR Kİ BU BÖLGENİN SAHİPLİ KÖPEKLERİ…. BEN O KADAR ÇOK SAHİPLİ KÖPEK BESLİYORUM Kİ BURADA ANLATAMAM. BU NEDENLE, KIYAFETLERİ YAPIP SATMAM MÜMKÜN DEĞİL:(((((

  21. yaseminkale

    çok güzelleeerrr.. bende oğluşuma istiyorum ama bahar geldi.. oğluşumuz kaniş teriyer kırma… doğuştan beşiktaşlı

  22. acemihobici

    sağol canım:))) olsun şimdiden yap, kışa hazırlık olur:)) bizim erkek olan da ilk aldığımızda siyah beyazdı, ilk traştan sonra rengi değişti:))))))

  23. farfin

    noldu güneşedoğrumu kim kızdırdı böyle,kimden şikayetçisin güneşedoğrum söyle ben onu attırıım siteden:)

  24. acemihobici

    ne yapsınlar güneşedoğru teyzeleri, allah onları da öyle yaratmış işte:))))bir hayvana eziyet edebilecek en son insana söylüyorsun bunu belindam….

  25. ÇOK GÜZEL HEPSİ HERKES KÖPEĞİNİ KEDİSİNİ KOYUYOR BENİMDE BİRKEDİ YAVRUSU BİKİDE KAPLUM BAĞM VARDIR KOYSAMI ACABA.

  26. BynFavori42

    bende köpekleri görmeden ördüklerine baktım, Allah Allah biraz garip olmuş bebek bunu nasıl giyecek diyordum:)) ellerine sağlık, köpeklerden korksamda çok cici olmuşlar.

  27. tinimini

    ellerinize sağlık çok güzel olmuş… arkadaşlar köpekleri giydirmek hepsi için eziyet değildir mesela benimki tirtir titriyor soğuklarda dışarı tuvalete çıkaramıyoruz bırakın kazağı kalın mont giydiriyorum hemen üşütüp öksürmeye başlıyorlütfen nasıl öreceğimi en azından 7 kg bir köpek için kaç numara şiş ve kaç ilmek başlayacağımı söyleyin çok özeniyorum yapamıyorum bir kazağa 40-50 lira veriyorum

  28. hobizu

Bir Cevap Yazın

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum