33 yorum gelmiş

  1. maşallah er:)41 kereo nasıl bir göz ayarıdırrinanılmaz şeyler yapmışsınn hepsini tuttummmtebrik tebrik tebrikk:)

  2. er1403

    :)bunlar biraz büyük oldu küçüklerini anahtarlık olarak yapıp bu yaz satışını yapmayı planlıyorum arkadaşlarne dersiniz?

  3. dilevser

    satış fikrine kesinlikle katılıyorum.. süper olmuşlar kesinlikle şoktayım.. çok güzeller.. ayrıca bir jeoloji mühendisi olarak gözlem yeteneğine hayran kaldım :) paleontoloji dersinde sandım kendimi :) şimdi hocam bunlar gastropoda ailesenden olup… :) ay senden bir sürü tarif alacağım sanırım müsadenle :))

  4. er1403

    Yaaa Hepinizi ne kadar seviyorum anlatamamHerşey kötü gidiyor bile olsa yazdıklarınızı okuyunca koccaman koccaman gülümsüyorum.Hep birlikte yapalım hep birlikte satalım arkadaşlar.Bugün düşündüm aslında hatta biraz araştırdım.Biz çok sayıda el işi yapan hatun kişiyiz :). Acaba el birliğiyle bir satış sitesi kursak da hem satışımızı yapsak hem de reklam gelirlerini mi paylaşsak. Bunu yapan siteler var tabii ama birlik olmadığı için ürün sayısı ve ilgi de o oranda az. Ciddi ciddi düşünüyorum. Haberiniz olsun.Modelle ilgili de şunu söylemeden geçemeyeceğim vicdan azabından ölürüm yoksa.İşin aslı bir yerde görmüştüm bu tip bir çalışma ama ne tarifi vardı ne de yakın plan bir resmi. Ben de deniz kıyısında oturmanın avantajını kullanarak aldım önüme deniz kabuklarını, amigurumiye uyarlayabileceğim şekillerde çizimler yaptım. Sonrası ise her zamanki gibi deneme yanılma tamamen. :)

  5. selmatozan

    emelcim neden olmasın, dediğin gibi bunun örnekleri var, bunca maharetli hanım bir olursa onları üçe beşe katlarız:) hemen hemen hepimizin kendi çevresinde ufak tefek satışları oluyor zaten orda da sergileriz, biz yaptıklarımız ortaya koyarız beğenen alır gider beğenmeyen bırakır kaçar:)

  6. adadenizi

    valla süper olmuş. kaldıki modeli görmekten doğal ne var. Şimd ihepimiz gördük yaptığın kabukları. ama kaçımız bu şekilde tutturabileceğiz ki

  7. er1403

    Selma verdin gazı bana yine, detaylı bir araştırma başlatıcam bakalım. :) hain, kızıl ve kıvırcık :)))sevgili adadenizi kendimi iyi hissetmemi sağladın valla sağolMinik bir püf noktası vereyim hemen aklıma gelmişken. Selma özellikle sana bu; İşin sırrı çizimde saklı. Gördüğünüz herhangi birşeyi (modeller de dahil) doğru şekilde kağıda aktarabiliyorsanız tasarım yapmanız da kolaylaşır.

  8. birdost71

    dün gece yazamadım nette sorun vardı.unutmadan yazayım.sitenize girdim.istakozlar çok şeker.diğerleri de.ellerine sağlık.

  9. Sevtap Uçar

  10. er1403

    Teşekkür ederim sevgili arkadaşlarım.Karabidikim bundan 9 ay önce tanışsaydık keşke :)Benim neredeyse tığı tutmayı öğrenmekle başlayan yolculuğum (selma bilir :)) tamamen azim ve inatla bu noktaya geldi. Gece gündüz hemen her saat beni elimde tığla birşeyler tıkılatırken ya da çiziktirirken yakalayabilirsiniz. Deli bir keçi inadım vardır.Gerçekten isteyen herkesin, herşeyi yapabileceğine inananlardanım ben. :)

  11. er1403

    Teşekkür ederim sevgili hobisarayıaz önce gezdim blogunu kurdele nakışı ve ahşap boyama ilgilenmeyi çok istediğim ağzım açık baktığım ama hala el atamadığım(!) konular. Senin çalışmaların da gerçekten çok başarılı. Takipçiyiiim :)

  12. dilevser

    aaa bir izmirli daha :) süper… elden teslim olayına da byıldım harika olur.. biz hafta sonu adadenizi ile gayet güzel vakit geçirdik :) bu arada ona katılıyorum.. bir yerlerden görüp modelleri kendi tasarımınla yapmak vicdan azabı olmasın elbette gördüklerini kendine göre yorumlayacaksın e anladığım kadarıyla bunun dabilincinde birisin hiç sorun yok ilham al herşeyden :) tekrar ellerine sağlık..

  13. yaprak engin

    süper süper süper bende deniz hayvanları ile ilgilili bir amigurumi çalışması yapıyorum deniz kabuklarına dibim kaydı ellerine sağlık bir gün nasıl yaptığını anlatta sevindir beni:)

  14. lolipu

    Gerçekten çok güzel olmuş. Örgü ile aram hiç yok. Beceremediğim bir iş. Yapılanlara şaşıp kalıyorum. Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık.

  15. er1403

    neduk ben yorum yazarken sen eklemişsin görmemişim seni ben :) Teşekkür ederim çok çokÇok exrem birşey olmadıkça link vermekten kaçınıyorum. Aklının bir köşesinde bulunsun :)Dilevsercim teşekkür ederim aslında buluşalım görüşelim istiyorum da ben ne zaman nerdeyim belli olmuyor. Bir de ben Urla dayım genellikle sadece Kemeraltı ve Hatay’ı biliyorum İzmir’de. Yönlendirin beni olduğunuz yere düşeyim hemen :)Yaprak’cım anlatmak ya da tarif vermek benim için çok zor çünkü saymadan yapıyorum yani göz kararı. Ama elimden geleni yapmaya çalışırım, söz.Sevgili Lolipu daha önce de bahsetmiştim ya ben de hiiiiiç anlamazdım, anlamadığım için de sevmezdim. Hatta annem ördüğümü ve ördüklerimi görünce gözleri kocaman kocaman açıldı şaşkınlıktan :) Bunları sen mi yapıyorsun dedi. Sadece annem de değil tüm ailem :Dİsteyince oluyor.

  16. dilevser

    canım biz bismillah ilk buluşmamızı adadenizi il yaptık.. orece de izmir de bir aksilik olmazsa bir cumartesi buluşalım diyoruz haberleşiriz süper olur :)) hepimiz buralardayız nasılsa..

Bir Cevap Yazın

er1403

Burnumu sokmadığım bir şey kaldıysa onu da kurcalayayım :)

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum