Amigurumi örgü bebek ve tavşan oyuncaklar

-

Amigurumi oyuncak örmeye eğlenceli bir hobi olarak başladım ve güzel ilerliyoruz. Hele ki bir çocuğu sevindirmek ise mevzu, daha da güzelleşiyor yaptığımız iş.

Örgü oyuncak modellerimi tüylenmez doğal ipler ile yapıyorum. Amigurumi sevimli hayvanlar ya da bebekler fark etmez istenilen her türlü figürü örebilirsiniz isterseniz. İçini elyaflar doldurduğumuz örgü oyuncakların yüz ifadelerini ister kolay nakış ile verebilir, ya da mesela gözlerini güvenli kilitli göz kullanarak oluşturabilirsiniz. Ben genelde kilitli göz kullanmayı tercih ediyorum.

Yanaklarına allık sürerek biraz mahçup bir hava verebilirsiniz. Saçlarını yünden ya da keçeden yapmak da mümkün. Amigurumi oyuncakların en güzel yanı yıkanabilir olmaları, böylece çocuklara gönül rahatlığı ile verilebiliyor. O yüzden örgü oyuncakların detaylarını yıkamayı da hesaba katarak yapmak akıllıca olacaktır. Giysilerinin çıkarılabilir olması çocukların oynamasını daha zevkli kılacaktır.

Örgü oyuncak modelleri her çocukta olmalı diye düşünüyorum. Kendi kızım için başladığım örgü bebek işine çevremden de ilgi duyanlar olunca işe çevirdim ve bu eğlenceli hobim minik de olsa bir gelir kaynağı haline geldi.
El emeği olan her şey güzeldir, bir oyuncak ile bir çocuk sevdirmek en güzel şeylerden biri. Siparişleri teslim ettikten sonraki geri dönen memnuniyet çok güzel bir duygu.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Hulya67

İplerin sanata dönüşmüş hali

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak erkek bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi oyun arkadaşları

| | 0 Yorum