Amigurumi örgü bebek ve tavşan oyuncaklar

-

Amigurumi oyuncak örmeye eğlenceli bir hobi olarak başladım ve güzel ilerliyoruz. Hele ki bir çocuğu sevindirmek ise mevzu, daha da güzelleşiyor yaptığımız iş.

Örgü oyuncak modellerimi tüylenmez doğal ipler ile yapıyorum. Amigurumi sevimli hayvanlar ya da bebekler fark etmez istenilen her türlü figürü örebilirsiniz isterseniz. İçini elyaflar doldurduğumuz örgü oyuncakların yüz ifadelerini ister kolay nakış ile verebilir, ya da mesela gözlerini güvenli kilitli göz kullanarak oluşturabilirsiniz. Ben genelde kilitli göz kullanmayı tercih ediyorum.

Yanaklarına allık sürerek biraz mahçup bir hava verebilirsiniz. Saçlarını yünden ya da keçeden yapmak da mümkün. Amigurumi oyuncakların en güzel yanı yıkanabilir olmaları, böylece çocuklara gönül rahatlığı ile verilebiliyor. O yüzden örgü oyuncakların detaylarını yıkamayı da hesaba katarak yapmak akıllıca olacaktır. Giysilerinin çıkarılabilir olması çocukların oynamasını daha zevkli kılacaktır.

Örgü oyuncak modelleri her çocukta olmalı diye düşünüyorum. Kendi kızım için başladığım örgü bebek işine çevremden de ilgi duyanlar olunca işe çevirdim ve bu eğlenceli hobim minik de olsa bir gelir kaynağı haline geldi.
El emeği olan her şey güzeldir, bir oyuncak ile bir çocuk sevdirmek en güzel şeylerden biri. Siparişleri teslim ettikten sonraki geri dönen memnuniyet çok güzel bir duygu.

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Hulya67

İplerin sanata dönüşmüş hali

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum

Amigurumi Noel Baba nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü bebekler – 1

| | 3 Yorum