Amigurumi tavşan ve hediye paketi süslemesi

-

amigurumi-tavsan-el-yapimi-orgu-oyuncaklar-5
Yeni bir tavşancık daha ördük ve onu da gideceği yere kendi yaptığımız basit bir hediye paketi ile gönderdik. Bu sefer açık krem rengi tercih ettikleri için bir önceki esmer tavşanımızla güzel bir uyum yakaladılar :) Paket kağıdını katlayıp karton poşet şekline getirdik, ağız kısmını geri katlayıp delgeçle deldik. Küçük bir çiçek motifi yaptık ve paketimizi çiçek motifi ile bağladık. Söz konusu motifi kitap ayracı olarak kullanmaları dileği ile minik tavşanımızı yeni sahiplerine gönderdik :)

amigurumi-tavsan-el-yapimi-orgu-oyuncaklar

amigurumi-tavsan-el-yapimi-orgu-oyuncaklar-

hediye-paketi-susleme-fikirleri

leynum

4 yorum gelmiş

  1. 3D1N

    Kurbağa, tavşanlar nasıl güzeller, tavşan kızların elbiseleri ve renk uyumu şahane . 10 numara 5 yıldız derler, işte tam da öyle.

  2. esencan

    Leylacım bayıldım ben bu tavşancıklara, çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık :)
    Hediye paketini kapatma fikrine de ayrı bayıldım, mutlaka kullanmam lazım paketlerimde, izninle tabii ;)
    Sevgiler

  3. leynum

    Sevgili 3D1N bu güzel sözler için çokkkkkkk teşekkürler . Ben bu motivasyonla akşama eve gidince iş yorgunluğunu falan bir kenara bırakıp , yaptığım ineğe dört elle sarılıp bitirmez miyim :))))
    İkizanneleri grubumuzdan bir arkadaşımızda uzun süre eşinin işi sebebi ile Moskova’da yaşamıştı. Orada bebekleri kar kış pusetle balkona bırakıp öğlen uykusu uyutuyorlarmış :)))

  4. leynum

    Sevgili Esen çokkk teşekkürler .. Hediye paketi fikrine gelince , biliyorsun ki ben önce sana sormuştum bu paket kağıtlarını nereden alıyorsun diye :)))
    İzin ne demek canım her şekliyle kullanabilirsin :)))

Bir Cevap Yazın