Aynalı kalp magnetli kız bebek doğum hediyelikleri

-

Aynalı kalp magnetli kız bebek doğum hediyelikleri pembe tülden çiçek ve püskül süslemeli minik prenses Kalben için hazırlandılar. Tasarımı oluştururken klasik magnetlerden daha farklı nasıl bir seçenek sunabileceğimiz konusunda oldukça düşündük. Magnetlerin üzerine prensesin ismi yazıldıktan sonra çiçek ve püskül süslemelerini magnete monte ettik. Daha sonrasında ise magnetin üst kısımlarına birer minik çiçek ile hazırlık aşamasını tamamladık. Minik prensesin annesi de çiçek süslemeli halini oldukça sevdi ve hastane odasında dağıtmak üzere bebek şekeri magnetlerimizi istediğini söyledi.

Magnetin kullanım yelpazesi de oldukça geniş. Doğum hediyeliği, doğum günü partileri, bebek mevlitleri ve diş buğdayı partilerinde gelen misafirlerinize anı olması için hediyelik olarak dağıtabilirsiniz.

Süsleme renklerini isteğe göre değiştirebilirsiniz. Pileksi üzerine istenilen isim, tarih vb. yazılabilir.

Umarım fikir arayışında olanlar için yardımcı olabilmişimdir.

Herkese kolay gelsin

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesabımızı takibe alabilirsiniz.

oykulutasarimlar

Bir Cevap Yazın