Balerin kızlar bebek şekeri

-

keçe bebek şekerleri
Değerli müşterilerimden biri için hazırladığım 10 adet keçe balerin ve 10 adet balerin kafası siparişi bitti:) Çok tatlı oldu bunlar. Kızım olursa ben de bunlardan yapmayı düşünüyorum: ) Umarım beğenirsiniz, daha fazlası için sayfama bekliyorum sizleri.

keçe bebek şekerleri

keçe bebek şekerleri

kece-balerin-bebek-sekeri-2

kece-balerin-bebek-sekeri

3 yorum gelmiş

  1. Necle Hanım, ellerinize sağlık. Çooook güzeller. Ben de keçe ile ufak tefek şeyler yapıyorum. Etrafımdakilere hediye etmekten kendime bir şey yapamadım. Kızım da beğendiklerinin hepsini istiyor. Ama sizinki gibi bebek çalışması hiç yapmadım. Tekrar tebrikler.

  2. Necla55

    ynurgul teşekkür ede rim güzel görüşlerin için:) Ben de keçeyle tanışalı çok uzun bi zaman olmadı bi hevesle başladım Allah bana burdan da rızk kapısı açtı…Ben müşterilerimi menun etmekten kendime yapamadım ürünlerden kiii hala tarif defterimde gözüm var:) UMARIM Bİ GÜN KENDİMİZE DE VAKİT AYIRABİLİRİZ:)

  3. Demek ki yeteneğin kişiye faydası yokmuş. Bazen bakıyorum kendime yapmakta vakit bulamadığım bir şeyi dikiş bilmeyen ve hiç yapamayacak birine söz vermişim bile. Dediğiniz gibi yapıp hediye ettiğim ve bir gün kendime de yapacağım dediğim benim de bir keçeden duvar saati var. Yeni bitti. Siteye de gönderdim ama daha yayınlanmadı. Neyse size iyi günler ve bol kazançlar.

Bir Cevap Yazın

Necla55

Asıl mesleğim, İşitme Engelliler uzmanlığı. Ek olarak bebeklere dair birçok şey tasarlıyorum.Yeni tasarımlar ortaya koymayı ve el emeği sarfetmeyi çok seviyorum.