***BARBİ’YE HAYIR,ARTIK ÖRGÜ BEBEKLER MODA***

-
cimcime bebek
cimcime bebek

Ben barbi bebeklere hayır diyorum.Kızlarımızın bebeğini artk kendimiz örüyorum.Ayrıntılar için buraya bakınız.

7 yorum gelmiş

  1. ays89

    Bencede oyle,cocuklariniza dogal oyuncaklar verin,plastikten uzak durun,tahta,orgu,kumas oyuncaklar bence daha iyi,daha guvenli ve bence hayal gucunu daha cok gelistiriyolar,dogala yakin hersey guzeldir!:)

  2. boncuk hanim

    Sana canı gönülden katılıyorum Cahide. Benim küçükken barbi marbi hiç oyuncağım olmadı. Ama hayatımda bunların eksikliğini de hiç hissetmedim nedense. Ominnacık surat ve dümdüz duran kolları ve bacaklarıyla hiçbir zaman ilgimi çekmediler. Kumaş oyuncakların çok daha sağlıklı olduğu zaten tartışılmaz. Üstelikte senin yaptığın oyuncağı çocuğunun beğenip oynaması harika bi duygu. Ellerine sağlık çok da güzel olmuş.

  3. fiamma1

    Çok güzeller, bence tüm anneler çocuklarına, anneanneler torunlarına, teyzeler yegenlerine örmeli. Bir barbie ve taklitleri furyası var, almış başını gidiyor. Ve korkunç bir sanayi büyüdükçe büyüyor, evi arabası,giysileri,havuzu hamilesi,kocası, yüzücüsü, sarışını,esmeri vs.vs…Üstelik minik bir kız içinde sizin gibi düşünüyorum çok kadınsı geliyor bana da…

Bir Cevap Yazın