15 yorum gelmiş

  1. Ne güzel ercool, Seyredecek ve elişlerini yapacak zamanınız var, ben maalesef izleyemiyorum ama çok duyuyorum d.b.ın programını.

  2. hıı evet, işyerinde odamda dev plazma var ama bozuk:)ondan izleyemiyorum maviş. Yoksa makamım çok konforludur:))

  3. he he, Yurdum insanı da yutuyo diyosun:) Martha Stewart’ı ben sitesinden izliyorum ve yaptığı işler hoşuma gidiyor. Derya Baykal’ı izlemediğim için yorum yapamıycam. Ama ülkemizde tv programlarının hemen hemen hepsi de zaten taklit formatlar değil mi, Şaşırmadım yani.

  4. ya aslında taklit olmuyo o yapımı kim akıl ettiyse o ülke farkı bile olsa satıyor bbg evleri, popstar programları gibi… çakması olunca zaten ucunda para var diye hemen dava açıyorlar peşini bıırakırlar mı hiç:)

  5. Favoricim, tabiki bu formatlar satın alınıyor, hakkı ödeniyor.ama alyanın demek istediği sanırım birebir taklit gibi bişey. Dedim ya ben izlemediğim için yorum yapamıyorum.

  6. birebir aynısı diyorum ben.bir yıl öncesini veriyoya e2 de marthanın.aynısını konuşuyo ne dediyse.günceli bile değil.bende bloguna bakıyorum bazen.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin