Batman aplikeli çocuk tişörtü

-

batman-aplikeli-cocuk-tisortleri
Batman aplikeli çocuk tişörtü. Yine bir tişört süsleme ile merhabalar. Evde iki tane haylaz oğlum olduğu için bol bol lekeli tişörtümüz bulunuyor. Tabii onlara giysi yetiştirmek pek kolay olmuyor. Zaten ne diyorlar; çocuğun yediği helal, giydiği haram… Ben de elimdeki lekeli tişörtleri ufak dokunuşlar ile süslüyor ve paşalarımın en sevdiği kıyafet olmasını sağlıyorum. Böylece giysiye daha çok para vermekten kurtuluyorum. Tişörtlere uygulayacağım deseni lekeye göre seçiyorum, çıktısının şablonunu yazıcıdan çıktı alıp keçeden kesiyorum. Dikmesi kolay olsun diye ince keçe tercih sebebim. Kaymasını önlemek adına da bir gün önceden yapıştırarak bu sorunu çözüyorum. Fakat yapıştırırken dikkat etmem gereken en önemli konu dikeceğim yerlere yapıştırıcı gelmemesi, lakin o zaman iğne geçmez. Mavi lekeli tişörtümüzü de Pac-man ile süsledim. Pac-man’lı tişörtümüzü ve diğer aplikeli tişört modelleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.

Sevtap Uçar

31 yıldır evlat, 9 yıldır eş ve 5,5 yıldır ikiz annesiyim. Oğullarıyla zaman geçirmekten hoşlanan, ören, boyayan, diken,  işleyen ve her şeye meraklı 7 yıllık blog yazarıyım :)

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın