Baykuşlu etamin kolye

-

Baykuşlu etamin kolye modelim ile merhabalar sevgili 10marifet ailesi, uzun zaman olmuş buraya girip fotoğraf paylaşmayalı. Çok özlemişim gerçekten 😍 Etamin kumaş üzerine renkli iplerle kanaviçe işlenen baykuş, bu renk kolye aparatı içine çok yakıştı. Neden bu kadar ara verdiğimden de bahsedeyim 🙃 Okulda işler o kadar yoğun ki çoğu zaman kendime bile vakit ayırmaya fırsat bulamıyorum. Zaman buldukça etamin kolyeler işleyip instagramdaki sayfaya atıyorum. Yani anlayacağınız ev okul ve etamin arası mekik dokuyorum. Ama neyse ki geçen zamanı unutturacak bir kolye ile geri dönüş yaptığımı düşünüyorum, umarım görünce sizler de benimle aynı fikirde olursunuz. Baykuş figürlü işleri çok seviyorum, bu kanaviçe baykuşlu kolye de sevdiğim işlerden biri oldu. Bu arada baykuş severler burada mı? Bir el kaldırsınlar bakalım 🖐 Lafı fazla uzatmayayım çünkü yazdıkça yazasım geliyor 😂 Hepinizi çok öpüyorum kendinize iyi bakın instagramdaki sayfama gelmeyi unutmayın!

Bir Cevap Yazın

Merhabalar ben handan namı-değer hpany birbirinden eğlenceli etamin kolyeler ve ayna kapağı yapıyorum sizlerde kendimce oluşturduğum küçük dünyama katılmaya ne dersiniz. Eğer işleme tamda benim işim zaten takıyı da çokkkk seviyorum diyorsanız gelin tanış olalım  :)

Video: Kanaviçe işlemeli kolye nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kanaviçe işlemeli kolye yapımı

| | 1 Yorum

Keçeden kalp ve balıklı kolye

| | 0 Yorum

Makara kolye yapımı

| | 0 Yorum

Püskülerden kolye yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu yılbaşı kolyesi yapımı

| | 0 Yorum

Kristal ve incili kolye yapımı

| | 2 Yorum

İnci kolye yapımı

| | 0 Yorum

En basit kolye nasıl yapılır?

| | 2 Yorum