18 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    güzel yapmışlar çok zevkli seçim arkadaşımm.sade şık renklerde çok uyumlu.ben bu link ekleme işini hiç bilmiorum henüz, arada çok beğendiğim şeyler çıkıo ama paylaşamıorum bi deneyip öğrenmeden:)

  2. embir

    hemen anlatayım canım. Şimdi beğendiğin çalışmanın linkini kopyalıyorsun. Buraya gelip yazı yollaya basınca karşına çıkan yazmadan önce arama aparatına linki yapıştırıp arayı tıklıyorsun. Sonuçta çalışmayı gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz yazısı çıkınca da daha önce yaptığın gibi yazını hazırlıyorsun. Akabinde sıra link verme işine geliyor. Bir kelimeyi mouse ile seçiyorsun. Örneğin detayları görmek için buraya bakınız yazdın. Buraya kelimesini işaretledin. Sonra başka bir yeri tıklamadan yazıyı yazdığın yerin üstündeki menüde link yazan yere tıklıyorsun ve daha önce kopyaladığın çalışmanın linkini buraya yapıştırıyorsun. İşte bu kadar.Deneme yapmak için buraya yorum yaz ve burada yayınladığın bir çalışmanın linkini yazına ekle. Bakalım olmuş mu?Not: Bazen link yazan yeri tıklayınca yukarda bir uyarı yazısı çıkar, önce o sarı bandı tıkla sonra tekrar linke bas ve çıkan pencereye linki yapıştır. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  3. embir

    canım sanırım link eksik olmuş. Yazının üstteki linkini komple seçip kopyala bunun için üsteki adres yazılan yere bir kez tıklayınca rengi mavi olur (hepsi mavi olacak) o zaman sana 10 puan vericem :)

  4. embir

    Figencim olsa dükkan senin ama bende de yok henüz:)Acemicim merci canım, yapanın emeğine sağlık.

Bir Cevap Yazın

embir

Keçeden pervane çiçeği yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Keçeden gelincikli bebek bandı yapımı

| | 0 Yorum

Keçe gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Keçeden karanfil yapımı

| | 0 Yorum

Keçe çiçek yapılışı

| | 2 Yorum

Keçeden renkli güller

| | 0 Yorum

Vazoda keçe çiçekler

| | 0 Yorum

Minik keçe çiçekler

| | 0 Yorum