Çarşamba, Aralık 7, 2016

18 YORUMLAR

  1. güzel yapmışlar çok zevkli seçim arkadaşımm.sade şık renklerde çok uyumlu.ben bu link ekleme işini hiç bilmiorum henüz, arada çok beğendiğim şeyler çıkıo ama paylaşamıorum bi deneyip öğrenmeden:)

  2. hemen anlatayım canım. Şimdi beğendiğin çalışmanın linkini kopyalıyorsun. Buraya gelip yazı yollaya basınca karşına çıkan yazmadan önce arama aparatına linki yapıştırıp arayı tıklıyorsun. Sonuçta çalışmayı gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz yazısı çıkınca da daha önce yaptığın gibi yazını hazırlıyorsun. Akabinde sıra link verme işine geliyor. Bir kelimeyi mouse ile seçiyorsun. Örneğin detayları görmek için buraya bakınız yazdın. Buraya kelimesini işaretledin. Sonra başka bir yeri tıklamadan yazıyı yazdığın yerin üstündeki menüde link yazan yere tıklıyorsun ve daha önce kopyaladığın çalışmanın linkini buraya yapıştırıyorsun. İşte bu kadar.Deneme yapmak için buraya yorum yaz ve burada yayınladığın bir çalışmanın linkini yazına ekle. Bakalım olmuş mu?Not: Bazen link yazan yeri tıklayınca yukarda bir uyarı yazısı çıkar, önce o sarı bandı tıkla sonra tekrar linke bas ve çıkan pencereye linki yapıştır. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  3. canım sanırım link eksik olmuş. Yazının üstteki linkini komple seçip kopyala bunun için üsteki adres yazılan yere bir kez tıklayınca rengi mavi olur (hepsi mavi olacak) o zaman sana 10 puan vericem :)