Bebek alt açma örtü ve minderleri

-

Bebek alt açma örtü ve minderleri. Bugün sizlere yeni doğan bebeklerimiz için alt açma minderi ya da beşik pedi olarak kullanabileceğimiz, ilerleyen yaşlarında oyun oynama minderi olarak da değerlendirebileceğimiz yapımı kolay minder çalışmasını tanıtıyorum. Bebeğinizin beşiği için yapacaksanız beşik ölçüsüne göre ya da istediğiniz ölçülerde ve bebeğinizin cinsiyetine göre renkleri belirleyerek desenli desenli keçe alıyoruz. Desenli keçe biraz pahalı olduğu ve alt yüzey daha çabuk kirleneceği için aynı ölçüden düz renk keçeyi de zemin kısmında kullanıyoruz. Kestiğimiz iki keçeyi üç tarafından dikerek birleştiriyoruz. İçini istediğiniz şekilde doldurmanız mümkün. Ben düz elyaf kullanarak düz bir formda hazırladım, siz isterseniz boncuk elyaf kullanarak pofuduk bir minder de elde edebilirsiniz. Kolay gelsin.

01 Ocak 2017 tarihi itibariyle kapılarını siz değerli misafirlerine açan Leylifer Mutluluk Atölyesi & Cafe olarak farklı cafe konsepti ile keyifli zamanlar geçirmenizi vadediyoruz. Hobi faaliyetleri ile yeteneklerinizi keşfedebilir, kitap köşesinde dinlenebilir, kutu oyunları ile ailenizle birlikte eğlenceli dakikalar geçirebilirsiniz. Unutmayın, mutluluk paylaştıkça çoğalan bulaşıcı bir hastalıktır, Haydi mutluluk bulaştıralım.. :)

Bir Cevap Yazın