Cuma, Aralık 9, 2016
Bebekli Bebek Şekerleri

Bebekli Bebek Şekerleri

18

Yapımı kolay, Maliyeti düşük geldi2 tane yuvarlak kafa için, bir pul, bir boncuk, ağız için biraz dantel, kundak, çatal iğne (süslü olanlarından bulanabilir)

Kız bebek için* Pembe dışında renk önerileriniz ne olabilir ?* Kaç tane yapayım* Şekerleri nasıl tutturayım.Benim gözüm önceki bebek şekerlerinde kaldı?Hediye yapacağım için sizin fikirlerinizde önemli.Size göre hangisi güzel? Buradan diğer resimlere bakabilirsiniz.

18 YORUMLAR

  1. Çok şık olmuşlar. Kız için (benimde kızım var) lila, sarı, turuncu, mor güzel olur. Bence tek renk yapmak yerine rengarenk yapabilirsiniz. Gelen misafirlere ikram etmek içinse 60 tane falan yetiyor ama mevlüt içinse daha fazla olması lazım. Şekerleri bir tüle koyup battaniyenin altına gelecek şekilde içeri sokup çengelli iğne ile şekerin tülünüde tutturabilirsiniz.

  2. ben buna bayıldım;) diğeri de çok şirin ama ben bu bebekleri daha çok sevdim..şekerler tülün içinde üzerindeki iğneye tutturulabilir. arkasına mıknatıs, toka ya da yaka iğnesi yapılıp daha sonra da kullanılabilir;)

  3. bu arada ben de kız bebek için rengarenk yapmanı öneririm.pastel renklerden muhteşem olur.hatta şeker yerine magnet olarak da yapılabilir bence.hatıra değeri daha yüksek olur sanki o zaman :)

  4. çok şirinler bunlaaaaar, magnet bile olabilirler sonradan. bence de renk renk yap arkadaşım, pembe, lila, sarı, turuncu, kırmızı gibi, cıvıl cıvıl dursunlar birarada…

  5. bencede harika fikir. ben hemen gittim malzemeleri aldim. gorumcemin kizi olacak ona bebek sekeri yapicam hediye olsun. ben keceleri rengarenk aldim. seker olarak gene 10marifette gormustum o fikride topitoplari tule sarip bu bebek kundagin yanina ekliycem.