10 yorum gelmiş

  1. sen bunu geçen kış mı ördün ben de yeni ördün sanmıştım .ben de bugün geçen kış ördüğüm örgü mantoların resmini çektim, ama kırışmış .bu örgüleri kırışmadan ya da kat yeri olmasın diye nasıl saklamak lazım. askıya da astım yine kat yeri oluşuyor yaa ütülenmiyor da ütü esnetiyor örgüyü bir fikrin var mı serpilciğim :) güle güle giy :) serpil, link çalışmıyor sanırım,bloguna ulaşılmıyor bu linkten .

  2. geldım geldım kızlarr:))))) tesekkur ederım guzel yorumlar ıcın…evet ya malesef bloguma gıden lınk calısmıyo…gonca cımm coookkk tesekkur ederım lınk ıcın ne kadar acemıyım goruyosunuz:)))
    shane den yardım ıstedım o bana yardım eder ınsallahh:)))fılızcımm ben askıda sakladım bu hırkarı yaz boyu ama hıc sunmedı ve sarkma olmadı normal kabanlarla dolabımın kıslık böulumunde askıdaydı tatlım..ama ıstersen hurc lara uzunca koyup bazanın ıcınde sakla bıseycık olmaz:))

  3. olur mu hiç öyle şey, tabii ki düzelteceğim, yayına alırken görmem lazımdı ama bir şekilde atlamışım. hataları bana iletin lütfen her zaman.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin