Beyaz örgü hırka modelim

-

örgü hırka

Geçen kış ördüğüm ve zevkle kullandığım bir örgü hırka modelimi paylaşmak istedim bugün sizlerle. Haydi buyrun bakalım, beğenecek misiniz kızlar :) Ayrıntılar icin tık tık lütfen…

10 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    sen bunu geçen kış mı ördün ben de yeni ördün sanmıştım .ben de bugün geçen kış ördüğüm örgü mantoların resmini çektim, ama kırışmış .bu örgüleri kırışmadan ya da kat yeri olmasın diye nasıl saklamak lazım. askıya da astım yine kat yeri oluşuyor yaa ütülenmiyor da ütü esnetiyor örgüyü bir fikrin var mı serpilciğim :) güle güle giy :) serpil, link çalışmıyor sanırım,bloguna ulaşılmıyor bu linkten .

  2. ssserpil

    geldım geldım kızlarr:))))) tesekkur ederım guzel yorumlar ıcın…evet ya malesef bloguma gıden lınk calısmıyo…gonca cımm coookkk tesekkur ederım lınk ıcın ne kadar acemıyım goruyosunuz:)))
    shane den yardım ıstedım o bana yardım eder ınsallahh:)))fılızcımm ben askıda sakladım bu hırkarı yaz boyu ama hıc sunmedı ve sarkma olmadı normal kabanlarla dolabımın kıslık böulumunde askıdaydı tatlım..ama ıstersen hurc lara uzunca koyup bazanın ıcınde sakla bıseycık olmaz:))

  3. shane

    olur mu hiç öyle şey, tabii ki düzelteceğim, yayına alırken görmem lazımdı ama bir şekilde atlamışım. hataları bana iletin lütfen her zaman.

Bir Cevap Yazın