Bir kazak= bir bere,+bir eldiven

-

Uzun zamandır ne bloğuma nede buraya yazı ekliyorum. Öyle üstümde bir tembellik bir yoğunluk anlamadım gitti.Miskin miskin masa başında öylece yorumlardayım.İnşaallah bu miskinliğimi üstümden atıpta sizlere daha çok çalışma sunarım. Öffff daral geldi yahu:)))Şöyle yakamı paçamı yırtıp bağırasım geliyor:)))Silkeleyin beni arkadaşlar:DDDDBurda kullanılmayan bir kazaktan bir eldiven ve bir bere takım çıkartmışlar. Çokda hoş olmuş.Bence kollarındanda bir boyunluk olurdu.:)))Yapım aşamaları burda.

14 yorum gelmiş

  1. biltan

    Tam da uzuuun eldiven yapsam ama nası yapsam derken spr oldu walla saol ya.Eldivendeki düğmeler bitirdi olayı zaten.

  2. asyayaren

    beğendiğiniz için teşekkürler ……

    Şık olmuş.Ama ben kazağa acıdım doğrusu.Asya bu yazıyı göndereli 2 gün olmuştur.Ferahlamışsındır artık????

    abla nerden bildinki göndereli iki gün olduğunu ?bir yerde konuştum elleham ben …nerde ne konuştuğumuda bilmiyorumki….. öle çene yapıyorum zaten icraat yok bu aralar.

    asyacim,nasıl oldun?

    esin abla aynı gibiyim. ama sanki biraz daha iyiyim gibi. yani en azından dün akşam kızmın çantasını süsledim başladım bir yerlerden .bloğumu düzenliyorum falan. inş atacam bu tembelliği üstümden :))

  3. embir

    aaaa bu fikri beğendim, güzel olmuş Kazaklar nasıl olsa kolay kolay eskimiyor, onları değerlendirerek farklı şekillerde kullanmak fikrini seviyorum.

  4. embir

    evet kesinlikle hem işe yarar değerlendirmiş oluruz. Bazen başkalarına verdiğim giysileri farklı amaçlarla kullanıldığını görünce aman diyorum yer silineceğine ben onu değerlendiririm. Eskiler değilde giymediğim şeyleri gerçekten kullanacak kişilere vermeyi seviyorum. Atılacaksa ben atarım zaten, öyle değil mi?

  5. huzurlukedi

    çok güzel bir fikir,kullanılan kazak çok yeni ve güzelmiş gerçekten.Ben çok giysi alışverişi yapan biri değilim.ama zaten son kışlık çıkarımı faslında bunu düşündüm.temiz kullanıyor olabilirim ama yıllardır kullandıklarım var içlerinde…hepsini verip birşeylere yeniden başlayasım geldi.

  6. aynı fikirdeyim embircim senle bende kullanılacak giysilerimi veriyorum ama farklı kullandıkları zaman üzülüyorum çünkü giyilebilcek şeyler.bencede bu şekilde değerlendirmek en iyisi.habire kenara ayırıyorum ama bakalım ne zman yapabilecem:))eldivene bayıldım özellikle uzun oluşu….

  7. embir

    Bu gün üç tane kazağımı 90 derecede yıkayıp minicik yaptım. Makineye bir de kot yelek attım. Onları dövsün diye :)) Şimdi onlardan çanta yapıcam. İki tanesi çok minik olmuş :))

  8. boncuk hanim

    Hııı Dilek, Nalan ablalardayken bana bahsettiğin, kazaktan bere takımı bumu.Şapkası özellikle çok güzel. Tamam bunu göedüğüm iyi oldu yaa. Yaparım ben bunu. Saolasın..

Bir Cevap Yazın

Nefti yeşil örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Kırçıllı ipten bere yapımı

| | 0 Yorum

Yıldız aplikeli bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü yeşil bere yapımı

| | 0 Yorum

Saç örgülü pembe örgü bere yapımı

| | 0 Yorum

Hardal rengi bere yapımı

| | 1 Yorum

Pembe simli bere yapımı

| | 0 Yorum

Kafesli Elsa tığ işi bere yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi mavi çocuk beresi yapımı

| | 0 Yorum