BİR YAŞINDAYIZ

-
BİR YAŞINDAYIZ
BİR YAŞINDAYIZ

Çok sevdiğimiz 10 Marifet Kasabası’nın tüm becerikli kadınlarının Dünya Kadınlar Günü’nü en içten dileklerimizle kutluyoruz. Dostlar, bugün aynı zamanda bizim 1. yaşımızı kutladığımız gün…Sizlerle kurduğumuz dostluklar bizim için en büyük ödül…Yeni doğmuş bir bebek için hazırlanmış olan bu bebek sepetini sunarken hepinizi sevgilerimizle kucaklıyoruz

42 yorum gelmiş

  1. Anne Kaz

    harika olmuş ben yeni yeni böyle cicili kurabiyeler yapmaya başladım çok zevkli bir uğraş daha nice yıllara hep beraber :)

  2. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Nice güzel mutlu senelere hayırlısıyla :)Sepet süper olmuş :)

  3. kondor

    İYİKİ DOĞDUK BİZ NANANAYNAY…DİYE BAĞIRASIM GELDİ.AY BANA DA EĞLENCE LAZIM DEMEK. OF SIKILIYORMUYUM NEYİM, NASILIM. KIZLAR ÖPTÜM AMA CANDAN

  4. Gamy

    daha nice nice güzel verimli ve üreten yıllara.elleriniz yüreğiniz dert görmesin kızlar..

  5. kondor

    SAAT12 ‘ Mİ KÜSÜYORUZ TOPLUCA KARAR MI ALDIK AYY KAÇIRMAMAM LAZIM.KÜÜSÜTÜM(DUDAK BÜKEN KONDOR SMİLEY FALAN DEĞİL)

  6. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    elmocum çok yoğun lost araştırması yapıyordur kesin :) Günahına girmeyeyim şimdi :p kulakları çınlayıp gelir dedikodumumu yapıyorsunuz diye :)

  7. saatoniki

    geldim geldim :)öncelikle çocuklaçocuk insanlarını can-ı gönülden tebrik ederim..hep derim yine diyeyim zira tam yeridir; kendilerine has sade ve çocuksu bi janrınız var , herşeyden önemlisi onu kaybetmemeniz dileğimle :)anneyi hastaneden bugün çıkarttım biraz rahata erdim..Allah hastaneye düşürmesin kimseleri…zor iş zooor..ara ara siteye uğramakla birlikte burdayım diyecek mecal bile bırakmıyo insanda..

  8. Gamy

    yeniden çok geçmiş olsun, evet allah kimseyi düşürmesin benimde koca kışım geçti…sağlıklı olsunlarda sonrası nasılsa yola giriyor.

  9. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    elmo çok geçmiş olsun :( Allah ne düşürsün ne eksik etsin demişler ya hastane olayını… sağ olsunlar ömürleri uzun olsun… torunlarının düğününde göbek atsınlar…

  10. saatoniki

    ehe atlamışım buraları.tüm arkadaşlara teşekkür ederim hastane mi aman aman diyim..hastane deyince prenseskızıma geldi aklıma sanırım kızı dünyaya merhaba demiştir yada demek üzeredir bu ara..hadi hayırlısı bakalım ..

  11. saatoniki

    ahh ahh editörlük bööle zor meslek işte :) bakın şuan itibariyle sevgili gamy nin de yeni yaşını kutlama organizasyonundaki kalabalıkta bulunan, arka taraflarda yer alan alkışlayan eleman görevim var..ha nerden biliyoz bu doğumgünü tarihini? söölemişti de ondan :) bu vesileyle söze girmişken ilk ben kutlayayım yeni yaşını :) umutla sağlıkla..

  12. nokturn

    işte süper editör!…gamiciik mutlu sağlıklı nicee nice yıllaraaaaaa…iyki doğdunn gaaamiiiiiii….

  13. Gamy

    bir yaşındayız başlığı altına yazmak çok güzel :)her yıl benim için bir yeni yaş ve güzellikler yılı.heyecan yılınelerle karşılaşacağımı bilememek, yenilikler öğrenmek kadar heyecanlısı yok.10marifet arkadaşlıklar kazandırdı bana, çok teşekkür ediyorum…Sizlerle, sevdiklerimle, ailemle çok güzel bir doğumgünü yaşadım şımarttılar beni.İnşallah sizlere de böylesi güzellikler nasip olur.

Bir Cevap Yazın