Bu kitap ayracı sıradan değil.. ;)

-

Bu güzel kitaplarada şirin bir kitap ayracı yakışırdı zaten…Ama bu sıradan bir kitap ayracı değil ;)ßuyrun;

bu sadece bir kitap ayracı değil aynı zamanda da bir saat. Kitap okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıza yardımcı olabilir. =)

29 yorum gelmiş

  1. sibela

    Emelcim ben bayildim valla özellikle benim gibi minik bebekli anneler için birebir malum zaman çok çabuk geçiyor zamani takip için süper

  2. EMEL03

    3D1N teşekkürederim beğendinize:)Çelebi evet ilginç bir fikir, kızımın fikri, Çok güzel şeyler geliyor aklına. Sonra da geçiyor hobi masasına başlıyor yapmaya:)Rosamary teşekkürederim beğendiğinize:)Sibelciğim, benimkiler büyük ama ben de okumaya dalınca kaybediyorum kendimi. Zaman akıppp gidiyor. Bunu kızım benim için yaptı..Teşekkürederim beğendiğine sevindim.Bu arada resimde görülen en üstteki kitapı mutlaka tavsiye ederim herkese. Hzr. Mevlana ile ilgili muhteşemmm bir kitap.

  3. bbuket

    ne güzel bir şey bu böyle. ben netten alıntı zannettim de kaynak koymamışlar nasıl yayınlandı diye düşünüyordum. bu becerikli kızımız kaç yaşında merak ettim.

  4. EMEL03

    CrazyLittleThing teşekkürederim. Kızım da okuyor kendi yaptıklarını sergilediğinde ve bu onu daha da şevklendiriyor.Ama odasının bir köşesi var görseniz ay boncuk,kurdela gibi bir dünya materyali var.. korkuyorum o masaya dokunmaya ..ama ne edip edip birbirine yakıştırıp bir sürü şey çıkartıyor o materyallerden.Tekrar teşekkürederim.

  5. EMEL03

    CrazyLittleThing teşekkürederim.bbuketcim teşekkürederim. Yok kızım kendisi yaptı. 14 yaşında teyzesi :)Görüntü cidden net çıkmış. Dizaynı, fikri, yapımı herşeyi ona ait.Kızım da buranın müptelası oldu. Galiba ona da ayrı bir üyelik almam gerekiyor.

  6. bbuket

    14 yaşındaki becerikli hanımı sevgi ve saygılarımla öpüyorum efendim. aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

  7. EMEL03

    Rosamary, Pınar’a da alalım di mi:) Seninle tanışacağına eminim mutlu olacaktır.Senin çalışmaların da çok güzel. Kurdele nakışını çok beğendim.

  8. EMEL03

    alonenes çok çok teşekkürederim.Ben kitabın ortasındayım, bundan sonra bir kitap daha varmış diye duydum , onu araştırıcam.Bana kitap tavsiye edebilirseniz beni çok mutlu etmiş olursunuz.Sevgiyle kalın.

  9. gulseyhan

    emelcım kızınında senınde elıne saglık bu tam benım ogluma goreymıs çunku zorla saat tutarak kıtap okutuyorum yaramaza ayrıca yoyo palyoçoda senın ıcın yoyoyapmalı anlattım

  10. EMEL03

    gulseyhan ay ay ne kadar ince bir düşünce, çok teşekkürederim. O zaman bana da o palyaçodan yapması kalıyo:)Kızım çok güzel okuyor, sürekli kitap bitirip yenisi istiyor. Ama 16 yaşındaki oğlum için pek aynısı söyleyemiyorum. Keşke herkese okumanın ne kadar anlatılmaz bir haz olduğunu anlatabilsek…Kızımın bu çalışmasını beğendinize sevindim.Sevgiyle kalın..:)

  11. Rosamary

    teşekkür ederim kzınızı da bekleriz kaça gidiyor acaba kzınız?

  12. EMEL03

    Rosamary, kızımın okulu belli oldu canımcım,Anadolu meslek lisesi bilişim teknoloji bölümü.Yeni öğretim yılı tüm öğrencilere hayırlı olur inşallah.Öptüm seni yanaklarından.

  13. EMEL03

    Kızımla ben size tüm yorumlarınız için teşekkür ediyoruz. yorum geldikce o da seviniyor tabii bende…:))) rosamary sana da tekrar derslerinde başarılar diliyorum :):):)

Bir Cevap Yazın

Amigurumi bebek – şapkalı kız

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak aslan yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak sarı elbiseli kız

| | 0 Yorum

Amigurumi oyuncak sevimli eşek

| | 0 Yorum

Amigurumi şekerleri – örgü oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi basset köpek

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü bebek ve tavşan oyuncaklar

| | 2 Yorum

Amigurumi top çiçek buketi

| | 0 Yorum

Amigurumi eşek ve eğitici halkalar

| | 0 Yorum

Kelebek kuyruklu amigurumi inek

| | 0 Yorum

Örgü arı çıngırak

| | 0 Yorum

Prenses Elsa amigurumi bebek

| | 0 Yorum

Amigurumi tavşan oyuncaklar

| | 0 Yorum

Amigurumi uykucu aydede

| | 0 Yorum