BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM :))

-
bisküvi süsü
bisküvi süsü

Arkadaşlar bugün benim doğum günüm :) yazı ne zaman yayınlanır bilmiyorum ama bugün internette hep doğum günü organizasyonları araştırdım. bu sitede bulduğum masa süslemelerine peçeteliklere, pasta süslerine özelliklede bisküvi süslerine bayıldım. bakmak isterseniz fikir olsun diye buyrun burada

sandalye süsü
sandalye süsü
peçetelikler
peçetelikler

50 yorum gelmiş

  1. canım gecikmiş de olsa doğumgünün kutlu olsun:)seni diğer milyarlarca elden, ayaktan, bedenden ayıran aklınla ve yüreğinle sevdiklerinle ve sevenlerinle nice mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar dilerim:)

  2. :)) GEÇMİŞTE OLSA DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.VALLAHİ SELMANIN GÜZEL SÖZLERİNDEN SONRA BİZİM DİLEKLER PEK SIRADAN KALACAK AMA BENDE SAĞLIKLA,HUZURLA VE SEVDİKLERİNLE GEÇECEK UZUNNN MUTLU YILLAR DİLİYORUM CANIM.

  3. yaprak engin sağol canım amin cümlemize sevdiklerimizle beraber :)adadenizi teşekkürler çiçek için çok doğal sağol valla çok mutlu oldum :))

  4. her yeni günün bir öncekinden daha güzel,isteklerine uygun ve seni daha da mutlu etmesi dileğiyle.sevdiklerinle mutlu yıllar.bugün de benim için çok mutlu bir gün.dün gece 1 yıldır süren kpss maratonum sonuçlandı ve artık memurum:)))

  5. mutlu, sağlıklı, uzun ömrün olsun. hep sevdiklerin yanında, istediklerin avucunun içinde olsun :) doğum günün kutlu olsun…

    .
    .
  6. nice yaşlara canım, sağlık mutluluk huzur e acık ta para olsun :))) hep sevdiklerinle seni sevenlerle inşallah..

  7. gungorayca,nazesen, Noblesse,dilevser,dnaharikasi , yenihayat54, embir, esinsel hepinize sonsuz teşekkürler. çok mutlu oldum arkadaşlar. çok güzel çok sıcak dilekleriniz için sağolun :))

  8. minnosum,Hadi gözün aydın:) Adına çok sevindim, çalışma hayatında sana başarılar dilerim.Eminim çok heyecanlısındır sen şimdi:)ne güzel.Bize burdan işe başladığın ilk günü anlatırsan aynı heyecanı yaşamak isteriz.sevgiyle kal

  9. gecikmelide olsa doğum gününü kutlar, her şeyin gönlünce olmasını diler. Sağlıklı, mutlu nice nice seneler

  10. :))) :)))) beğendiğine sevindim.nasıl yaptığımı bilmiyorum ama bütün yazım kıpkırmızı oldu.(geç kalmaktan utanmıştım.yazıma yansımış :)) )

  11. arkadaşlar yeni işimi kutladığınız için çok teşekkürler.birkaç gündür evrak tamamlıyordum farketmemişim bu yorumları.allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.

  12. ben işletme mezunuyum.hacettepe üniversitesine girdim.şehirdışı olacak diye ağlayıp duruyordum.ankaradayım,evliyim.en az 1 yıl eşimden ayrı kalacaktım şehirdışı olsa:(allah yüzüme baktı.ankara oldu.ben hala inananmıyorum zaten.

  13. canım sende benim gibi çok şanslısın. bende ilk tercihim yaşadığım şehir diğerleri hep şehir dışıydı. Allah yüzümüze güldü :) aynı şeyleri yaşamışız bend eşimden 1 sene ayrı yaşayacaktım.hayırlı olsun :=)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin