Pazartesi, Aralık 5, 2016

Bunları çok sevdim :))

19

Yine yapışkanlı kağıt mucizesi!!!

Haftasonu aldığım botlarımın ve oğluşun basket ayakkabısının kutusu bulur bulmaz atladığım bu şık desenli kağıtla kaplandı.Daha önce düz siyah almıştım.Siyah çok güzel,kağıttan ziyade plastik gibi bir dokuya sahip.İkisini kombinledim ,çok hoşuma gitti..Birer de rulo kat kutusu kapladım ama plastik olan kapaklara kağıt yapışmıyor.Sprey boyayla boyamayı düşünüyorum olurmu sizce?

19 YORUMLAR

  1. ilk ben gördüm:D cnm çok güzel olmuşlar konbin yapman daha hoş olmuş ama o siyah kutu çok siyah olmuş ne dedim ben:))))))))))))yani ne bilim kapaklarda olur belki neden olmasın

  2. valla yapımarketler acayip fiyatlara tuhaf kutular satarken, mutlaka böyle bir şeyi deneyeceğim:) Çok şık duruyorlar. Kenarları nasıl o kadar muntazam duruyor? Acep tüyo alabilir miyim:)

  3. Teşekkür ederimmm…Mavişcim kutuları üstüste kullanacağım için düz siyah çok kötü görünmüyor.Desenliden koyayım dedim hoş olmadı.

  4. fancynancy diyor ki;valla yapımarketler acayip fiyatlara tuhaf kutular satarken, mutlaka böyle bir şeyi deneyeceğim:) Çok şık duruyorlar. Kenarları nasıl o kadar muntazam duruyor? Acep tüyo alabilir miyim:)

    Kaplarken önce üst kısmı düzgünce yapıştırın.Sonra kenarları.En son köşeleri iyice yapıştırıp fazlalıkları kesin.Ben bir tane daha kaplarken resimlerim sizin için:)