Çamaşır Suyu ile Batik

-

Biz İzmir’de buna klorak deriz ama, Ankaralıların klorağı bilmemesine çok şaşırmıştım. Meğerse klorak markaymış, selpak gibi. Konya’da ozon varmış hatta :) Neyse, uzun lafın kısası Martha Stewart hanfendi çamaşır suyu ile batik yapmış. Özel bir kalem kullanmış bunun için, çok da hoş olmuş. Burada.

9 yorum gelmiş

  1. celebi74

    geçen yıl dikili ye gittiğimde öğrenmiştim bende klorak’ı :)))güzel bir yöntem ama o kalem nerde bulunurkidolmakalemle aynı işlem olurmu acaba ::)))))

  2. SEMYIL

    çok güzel bir yöntem …bu çamaşır suyu bildiğimiz çamaşır suyumu ? yoksa normalden dahamı koyu.bir de benim aklıma şu geldi. hani Domestos’un çamaşırsuyu daha bir koyu ya onu şu boncuk boya veyaboyutlu boya diye tabir ettiğimiz tüp şeklindeki boyalarınboşalan tüpleri ile yapamazmıyız. çünki onlarla özellikleahşap boyamada çok güzel kontür ve şekil çiziliyor.bahsettiğim marka Ç.suyuda dağılmadan kullanılır gibi geldi.bir deneme yapmalıyım acilen :)

  3. cerenemine

    @ SEMYILFikrine bayıldım.Bence de çok mantıklı düşünmüşsün.Ben de hemen deneyeceğim.Umarım sağlıklı sonuç alırım.@ incili kizBen de İskenderun’luyum.İnan başka bir şehre taşınana kadar ben de onun çokrak olduğunu sanıyordum. :) Ne kadar çokmuşuz böyle sanan.Bir de yerel yoğurt markalarını hep her yerde var sanıyorlar..Ben de dahil.Ama şehirden şehire dolaştıkça insan neler öğreniyor..

Bir Cevap Yazın