Cumartesi, Aralık 10, 2016

13 YORUMLAR

  1. hepinize çok teşekkürler arkadaşlar :) bursa ya akraba ziyaretine gitmiş ve hiç hesapta yokken kalmıştım 4 gündür :)fan yeri yandan açık arkadaşlar.ısınmasın diye :)polyanna69 cum iyiyim çok şükür.sen nasılsın?sony vaio vgn-ns230e modeli.istanbulbilişimden almıştık netten.core2duo olmasına dikkat ederseniz daha memnun olursunuz..çift çekirdek işlemci oluyormuş ozaman.biz alırken çift çekirdek diye aldık.coreduo yazıyordu aynı şey zannettik ama yanıldık.ama bundan da memnunuz :))

  2. güzel olmuş ama bir an önce çıkarmanız gerekecek.çünkü fan yerinin açık olması yeterli değil.fan sadece hava çıkışını sağlıyor.laptopun altına bakarsanız oval delikler ve bu deliklerin devamlı hava alması için küçükcük ayakları var.kılıfı çıkarmazsanız o deliklerden hava alamaz ve hard disk yanar:( hatta yumuşak zeminde( koltuk,kucak,minder vs..) kullandığımızda da aynı sorunla karşılaşırız.ben de bunu laptopu aldıktan 1 yıl sonra öğrendim.masa veya ona benzer sert zeminde kullanılması mecburiymiş,aksi taktirde bozulursa garanti kapsamı dışında kalıyomuş.bakmayın diz üstü bilgisayar olduğuna,diz üstünde kullanılmazmış:)

  3. witamin çok teşekkür ederim uyarın için.hiç aklıma gelmemişti gerçekten :) eşim o kadar beğendiki hiçte çıkarmıyor laptoptan.o zmaan sadece kullanmadığımızda yada taşırken süs cicisi olur laptopumuzun artık :)

  4. sayın fene anladığım kadarıyla bir sony-vaio vgn-ns230/e serisi laptopunuz var.benim de sizin gibi birine ihityacım var. daha doğrusu sizin gibi birinin yardımına ihtiyacım var.laptopumun recovery bölümü bilgim dışında silindi ve bir recovery dvd sine ihtiyacım var.sizden bunu temin etme imkanım var mı lütfeeeeeeeeeeeeennnnn…