cicili laptop elbisem :)

-

işte buda daha önce yapılacak listemde olup bir türlü hadi fene yapabilirsin diyemediğim ama en son taze kahve nin laptop elbisesini görüp cesaretlendiğim laptop elbisem :)) beğenilerinize efendim :))

13 yorum gelmiş

  1. 28300

    Merhaba ;Aynı şeyi ben soracaktım galiba çıkarıyorlardır çünkü fanın hava sirkülasyonunu sağlaması gerek .

  2. polyanna 69

    nasılsın fene ? kızım laptop alıcak.aldığında ben de yapıyım.senin ki nin markasından memnun musun? onun en çok sevdiği renk..

  3. fene

    hepinize çok teşekkürler arkadaşlar :) bursa ya akraba ziyaretine gitmiş ve hiç hesapta yokken kalmıştım 4 gündür :)fan yeri yandan açık arkadaşlar.ısınmasın diye :)polyanna69 cum iyiyim çok şükür.sen nasılsın?sony vaio vgn-ns230e modeli.istanbulbilişimden almıştık netten.core2duo olmasına dikkat ederseniz daha memnun olursunuz..çift çekirdek işlemci oluyormuş ozaman.biz alırken çift çekirdek diye aldık.coreduo yazıyordu aynı şey zannettik ama yanıldık.ama bundan da memnunuz :))

  4. witamin

    güzel olmuş ama bir an önce çıkarmanız gerekecek.çünkü fan yerinin açık olması yeterli değil.fan sadece hava çıkışını sağlıyor.laptopun altına bakarsanız oval delikler ve bu deliklerin devamlı hava alması için küçükcük ayakları var.kılıfı çıkarmazsanız o deliklerden hava alamaz ve hard disk yanar:( hatta yumuşak zeminde( koltuk,kucak,minder vs..) kullandığımızda da aynı sorunla karşılaşırız.ben de bunu laptopu aldıktan 1 yıl sonra öğrendim.masa veya ona benzer sert zeminde kullanılması mecburiymiş,aksi taktirde bozulursa garanti kapsamı dışında kalıyomuş.bakmayın diz üstü bilgisayar olduğuna,diz üstünde kullanılmazmış:)

  5. fene

    witamin çok teşekkür ederim uyarın için.hiç aklıma gelmemişti gerçekten :) eşim o kadar beğendiki hiçte çıkarmıyor laptoptan.o zmaan sadece kullanmadığımızda yada taşırken süs cicisi olur laptopumuzun artık :)

Bir Cevap Yazın

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi ayıcık yapılışı

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 30 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum