Pazartesi, Aralık 5, 2016

Çocuklar İçin

11

amigurumi oyuncak
Aslında çocuklar için dedim ama bunları daha çok kendim için yaptım :) Bu şirin şeyleri yine 10marifet’te görmüştüm ve yapacaklar listemde duruyordu. Aylar oldu yapalı ama bir köşeye kaldırmıştım yeni geldi aklıma. Bu sitenin bana ne kadar ilham verdiğini, mutlu ettiğini, beni bir şeyler yapmaya teşvik ettiğini anlatamam :) Çok seviyorum 10marifet’i…

Şu anda kurbağa, ördek, arı, domuz ve köpeğim var. Aslında bir baykuş bir de güve eksik kadroda ama onları yapmamışım zamanında. Sık sık tığ işleri parmaklarımı acıtıyor ancak bu kadar dayanabilmişim demek ki :)

Bunların içinde sürpriz yumurta içinden çıkan plastikler var. Evde çocuk olunca haliyle çok birikiyor, ben de bir işe yarasınlar istedim :)

amigurumi oyuncak

amigurumi oyuncak

11 YORUMLAR

  1. dikiş haricinde bir de amigurumi yeteneğin de varmış onu da görmüş olduk çok güzel olmuşlar.bu amigurumiyi başaranlara hayranım sende de varmış yetenek devamını bekleriz.

  2. evimdeki mutluluyklar teşekkür ederim :)
    durununannesi size de çok teşekkür ederim :) fakat bir yanlış anlamayı düzeltmek isterim adım Şenay :) Bunu daha önce bir sürü arkadaş bu şekilde algılamıştı galiba nickim yüzünden :) Sena da olur ama Şenay daha iyi olur :)
    shane teşekkür ederim, tüm hünerimi gösterip sizin işinizi hazırlıyorum bakalım onu beğenecek misiniz :)

  3. e ben 4 gündür yoktum … bunları hep atlamışım :) şenay…. sende başka ne cevhrler var bakem ??? daha nasıl şok etcen bizi??? bi de amigurumi yapamam yazıyon heryerde… sevgili arkadaşım yapabiliyormuşsun ya … daha ne olsun :) bundan iyisi şamda kayısı…(acaba şamda çok güzel kayısı olduğu için mi böyle denir?) ellerin dert görmesin arkadaşım

  4. yagmuryurek yine güldürdün beni :) Canım bunlar küçük boyuttaya bi de içleri boş :D ondan yeltendim yoksaaaaa öyle büyük boyuttakilere kalkışmam asla :) Sağol canım yorumların için , şaşırtmaya çalışıyorum işte becerebildiğimce :)

  5. ama bende atlamışım bunuu hayret… hergün girmek lazım demekki :D
    eveet bende hatirlıyorum tığmığ beceremiyom dediğini şenaycım iyiki beceremiyon :D benim favorim arı çok şirin olmuş. bende de var o yumurta kutularından ben boncuk koyuyom :D

  6. Canım benim tığ işi yaparım yaparım da öyle uzun işlere grişmem :) Yoksa eskiden az mı yastık çarşaf için dantel ördük, ama hep yarıda bıraktım annem devam etti :) Hep gözümde büyür böyle tığlı işler ve parmaklarım acıyo artık bir iki gün sonra ondan demişimdir yapmam hiç :)