Çok hoş mu? Kokoş mu?

-
güllü boyunluk
güllü boyunluk

Şiş ile yapılan güllerden boyunluk değişik rengini görmek için buradan.

25 yorum gelmiş

  1. anonim-106441

    Örgü çok sevmem ama bunu çocuksu kokoş buldum ve çok da sevdim canım. Kışın koyu renk paltoları cıvıl cıvıl yapar kimseye hediye et sen tak :)

  2. sesiber

    Ben bunu alıntı sandım. Örgüeli hem de bunları sen yapmışsın, tebrikler, ellerine sağlık. İşlemeli bilekliklerine de bayıldım. Harikasın. Bloğun dopdolu, üstelik kendi yaptıklarınladolu ki en güzeli bu yani kendi emeğin oluşu… Emeğine, yüreğine sağlık.

  3. nokturn

    siteniz harikaa..çantalara da bayıldım..ellerinize sağlık..bir şey soracağım tel ile yaptığınız yaka iğneleri nasıl ilikleniyor?

  4. orgueli

    * Edacığım teşekkür ederim. bunlardan 2 sene önce belki 50 tane yapıp sattım (pembeli, morlu-sade krem-sade siyah ve aklına gelebilecek çoğu renkte)kendimede yaptım tabi boyunda gerçekten çok şık duruyor.* sesiber teşekkür ederim. sitedeki herşeyi kendim yapıyorum.* nokturn teşekkür ederim. dikkat ettiysen zigzaglı bir yervar oraya geçiriliyor.

  5. embir

    Örgüeli yaptığın boyunlukları daha önce sitende görmüş ve yorumumu da yazmıştım. Fazla söze gerek yok çok cici

  6. gunesedogru

    sorunuza yanıt veriyorum sayın örgüeli; hem çok hoş, hem çok kokoş :)))) ikisi bir arada çifte kavrulmuş, al birini vur ötekine… :)

  7. orgueli

    çok teşekkür ederim eda suner bir tek seri üretim boyunluklarda oldu (2 sene önce) inşallah yine birşeyler tuttururum:)))

  8. orgueli

    @lilacsmell, teşekkür ederim canım üç senedir kullanıyorum..@boncukçu, ben yardım ederim sana sen başla gerisi gelir zaten..

  9. 1gece

    bu yazı benden eski diye görmemişim, çok eski kırmızılara daha bakamadım ama süpermiş deneyeceğim ben de

  10. huzurlukedi

    Daha soft ve tek renk çalışmasını yapmayı düşünüyorum.Saten kurdela ile tamamlanır.Açık şeftali yada pırıltılı inci beyazı olabilir.Çok beğendim çok güzel bir fikir.

  11. sefa97

    kurdela yerine keşke başka birşey düşünülseydi…bence tabii…çok beğendim…güller harika…

  12. orgueli

    saten kurdele aslında hoş duruyor ama tabi zevk meseli tığlada örülebilir sefacım.

    Olabilir valla ben bunlardan tek renkte yaptım soft renkte aklına gelebilecek renklerin çoğunu çalıştım hatta abartı sevmeyenlere tek sıralısını sade kremini yaptım. Aslında fotodan dolayı çok canlı çıkmış mesala o pembe gibi gözüken renk turuncu ve daha hoş, ben kendime yaptığımı kahve, turuncu, yeşil ve krem kullandım sarı kullanmadım.

Bir Cevap Yazın