Pazar, Aralık 4, 2016
Çok hoş mu? Kokoş mu?

25 YORUMLAR

  1. Örgü çok sevmem ama bunu çocuksu kokoş buldum ve çok da sevdim canım. Kışın koyu renk paltoları cıvıl cıvıl yapar kimseye hediye et sen tak :)

  2. Ben bunu alıntı sandım. Örgüeli hem de bunları sen yapmışsın, tebrikler, ellerine sağlık. İşlemeli bilekliklerine de bayıldım. Harikasın. Bloğun dopdolu, üstelik kendi yaptıklarınladolu ki en güzeli bu yani kendi emeğin oluşu… Emeğine, yüreğine sağlık.

  3. siteniz harikaa..çantalara da bayıldım..ellerinize sağlık..bir şey soracağım tel ile yaptığınız yaka iğneleri nasıl ilikleniyor?

  4. * Edacığım teşekkür ederim. bunlardan 2 sene önce belki 50 tane yapıp sattım (pembeli, morlu-sade krem-sade siyah ve aklına gelebilecek çoğu renkte)kendimede yaptım tabi boyunda gerçekten çok şık duruyor.* sesiber teşekkür ederim. sitedeki herşeyi kendim yapıyorum.* nokturn teşekkür ederim. dikkat ettiysen zigzaglı bir yervar oraya geçiriliyor.

  5. Örgüeli yaptığın boyunlukları daha önce sitende görmüş ve yorumumu da yazmıştım. Fazla söze gerek yok çok cici

  6. sorunuza yanıt veriyorum sayın örgüeli; hem çok hoş, hem çok kokoş :)))) ikisi bir arada çifte kavrulmuş, al birini vur ötekine… :)

  7. çok teşekkür ederim eda suner bir tek seri üretim boyunluklarda oldu (2 sene önce) inşallah yine birşeyler tuttururum:)))

  8. @lilacsmell, teşekkür ederim canım üç senedir kullanıyorum..@boncukçu, ben yardım ederim sana sen başla gerisi gelir zaten..

  9. bu yazı benden eski diye görmemişim, çok eski kırmızılara daha bakamadım ama süpermiş deneyeceğim ben de

  10. Daha soft ve tek renk çalışmasını yapmayı düşünüyorum.Saten kurdela ile tamamlanır.Açık şeftali yada pırıltılı inci beyazı olabilir.Çok beğendim çok güzel bir fikir.

  11. kurdela yerine keşke başka birşey düşünülseydi…bence tabii…çok beğendim…güller harika…

    saten kurdele aslında hoş duruyor ama tabi zevk meseli tığlada örülebilir sefacım.

    Daha soft ve tek renk çalışmasını yapmayı düşünüyorum.Saten kurdela ile tamamlanır.Açık şeftali yada pırıltılı inci beyazı olabilir.Çok beğendim çok güzel bir fikir.

    Olabilir valla ben bunlardan tek renkte yaptım soft renkte aklına gelebilecek renklerin çoğunu çalıştım hatta abartı sevmeyenlere tek sıralısını sade kremini yaptım. Aslında fotodan dolayı çok canlı çıkmış mesala o pembe gibi gözüken renk turuncu ve daha hoş, ben kendime yaptığımı kahve, turuncu, yeşil ve krem kullandım sarı kullanmadım.