Dantelli kot şort – kendin yap

-

Dantelli kot şort modeline bayıldım. Hem eskileri değerlendirme, hem de son derece başarılı bir kıyafet yenileme çalışması olmuş. Eski kot pantolonu kesip şort yapmak zaten çok normal, ama kenarlarına dantel dikmek? Çok iyi fikir değil mi sizce de?
Yıpranmış olan ya da artık kalıbından pantolon olarak pek de memnun olmadığınız kotları kesip şort yapmak bir makas hareketine bakıyor malum : )
Dantelli süslemeler de hiçbir dönemde hoşluğunu kaybetmiyor. Dantel güpür şerit elde etmek gerekiyor bu süsleme işi için öncelikle. Evdeki dantellerden kendinize şerit kesebilir, ya da tuhafiyeden satın alabilirsiniz.

Aslında fotoğrafta da gösterilmiş az çok, içeriden teğelleyerek basit dikiş teknikleri ile dikmek mümkün. Evinde dikiş makinesi olanlar için çok daha basit zaten. Şortun iç kısmından dikiyoruz ki dikişleri görünmesin, dantel payını istediğiniz genişlikte bırakabilirsiniz, zevkinize göre. Elde dikecek olanlar için de yine içeriden dikmek gerekiyor. Elde dikecek olanlar teğeller söküldükçe yeniden teğelleyecekler tabii :)

Bu kot şort modelinde sadece paça kenarlarına dantel süslemesi yapılmış, oldukça sade bir model. Siz aynı mantıkla ceplere de dantelden aplikeler yapabilir, ya da kemer yerine dantel şerit geçerek daha süslü bir şort elde edebilirsiniz. Hatta aynı dantelden bir de bluz edindiniz mi harika bir takım olabilir :)
Siz de sadeliğinden sıkıldığınız ya da yıpranmış şortları dantellerle süsleyebilir, ufak dokunuşlarla gerçekten de harika yenilikler yaratabilirsiniz.

7 yorum gelmiş

  1. elifto

    gerçekten de, neden aklımıza gelmiyor ki böyle basit şeyler daha önce, harikaymış, çok çok teşekkürler, ben bir kot pantolon bulup doğramaya gidiyorum hemen :)

Bir Cevap Yazın

Bermuda şort, kelebekli bluz, maksi etek

| | 0 Yorum

Minik şort ve elbise

| | 3 Yorum

Dantel şort, çok genç işi

| | 1 Yorum

Çiçekli bermuda

| | 3 Yorum

Diy: Şort Yapımı

| | 3 Yorum

Şort Dikişi

| | 2 Yorum

DIY: Jean Şort Eskitme

| | 0 Yorum