81 yorum gelmiş

  1. fiii tarihi mii tarihi bence güzel olmuş eline sağlık üşümesin çaydanlık:) sen bunu kahvedanlık olarak kullanıyosundur kesin:)

  2. nerden bildin favorim? şuanda yanımda kahveyi içine koyuyorum sıcacık kalıyo:) pembiş bi de fincan almıştım.. kendi kendime takım yaptım. sabahlar kahve içmeden duramıyorum..

  3. teşekkür ederim belindacım:)evet.. kahvekolik diyo kocam:) çok zararlı aslında ama bağımlılık sanırım. alya da benim gibi. tencereyle içiyoz biz kahveyi:)

  4. teşekkür ederim alyacım:)) sıcacık tutuyo valla.. ör sen de..kalın iple örmen lazım:))ikinci resimde boncukları dikmemiştim daha . rezil gibi öyle de çekmişim.

  5. allllahhh yerim ben bu kızııııııııııı… emzikini de yerim ,patiklerini de yerim.. kağan oyun oynuyoo:)) du bak ben de resmini çekim oğlumun

  6. resmini çektim ama yükleyemedim ben de kçüklük fotosunu koydum.. nunu unutmasın sözlüsünü diyee:)

  7. teşekkür ederim aslım mavim:))bu arada kart etkinliği için hepiciiğğniz bana renk belirtin.. ona göre bişi yapcam.. şey yani kart da koycam ben. ona göre renge göreişte. allam nednn yazamıyom ben

  8. hepsini karıştırırım ben aslım mavim:) sana aslım deyince aylin aslım mı ne vardı o geliyo aklıma hep:))hadi herkeş yazsın renginialya nın rengi altın sarısı..ben seramik hamuru çalışıyorum bu aralar da bakalım becerebilcem mi.. bi de kart hazırlıycam.. çok fikir geliyo. bana lazımmış böyle etkinlik..:))

  9. hee evet gülyabani diye şarkısı vardı.. eski halini daha çok seviyorum ben onun”senin gibi beni kimse sevmediiiiiiiii”bekledim gittiğin günden beriiiiii aahh ahhhhhhhhhhhh..

  10. olma alone sen.. :) tamamdır twetty ..woswos kaplumbağa gibi araba değil mi? ayy biri de kaplumbağa seviyoduuu.. kimdi aslımavi mi acaba?

  11. tamam olmam alone bundan sonra:))evet aslı seviyordu kapluş bende severm ama wosvos kadar değil.evet o dediğin araba işte o:))

  12. beeenn..baykuş,kelebek,gül,mantar,domates:)bebek,kalp,şeker,pasta,severimmmrenklerden dee bebek mavisini çk severim,pembe severim.. oo ben sayarsam dünya kadar şey bulurum..

  13. teşekkür ederim yellow :)mavişim tamamdır:)) .. ya hepinize özel bişi olsun istiyorum o sebeple renk sormuştum.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin