edding ile mandala çiziyoruz!

-

edding 1300 keçeli kalemleri o kadar renkli ve güzel dokulu ki, gözünüzü kapatıp öylesine bir şeyler çizseniz bile çok güzel olacak, kaçarı yok. Ama biz güzel bir mandala çizmeye karar verdik. Mandala, son dönemlerin en hoşa giden, popüler desenlerinden biri. Düzenli, tekrar eden desenlerin dışa doğru büyüyen daire formları içine dizilmesiyle elde ediliyor. Dingin ve sakin bir çağrışımı var; insana huzur veriyor. Bu rengarenk kalemler de mandala detaylarını çizip boyamak için çok uygun.

İnce bir kartondan kare bir parça kestik. Ortasına bir noktacık koymakla başladık işe. Dışa doğru kurşun kalemle hafifçe, bastırmadan daireler çizdik. Sonra da aldık elimize edding 1300 serisinin rengarenk keçeli kalemlerinden canımızın istediğini, yine keyfimize göre minik desenlerle doldurduk içini. İnsan gerçekten küçük bir meditasyon hissi yaşıyor mandala çizerken. Aklı başka yere gitmeden, tatlı bir düzen içinde çizim yapmak insanı rahatlatıyor. Bu bizim ilk mandala deneyimimizdi, yaparken hissettiğimiz bu oldu.

edding 1300 keçeli kalemler ile gönlünüze göre çizimler yapın, istediğiniz gibi değerlendirin. Panolar, hediye paketleri, ödevler, kartlar, davetiyeler… Nerede biraz renk lazımsa, her tür kağıt ve karton üzerinde edding 1300 ile güzellikler yaratmak daha kolay. Denemenizi tavsiye ederiz.

Bir Cevap Yazın

Kedili sulu boya tablo

| | 1 Yorum

Ahşap pano üzerine akrilik resim

| | 4 Yorum

Yin Yang mandala çizim

| | 0 Yorum

Dinginlik mandalası temalı çerçeve

| | 0 Yorum

Suluboya kayık

| | 0 Yorum

Karakalem kumaş

| | 0 Yorum

Yağlı boya Türk kahvesi

| | 0 Yorum

Truck art resim örnekleri

| | 3 Yorum