19 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    İşte bu arkadaştır eeyore. Winni the pooh isimli çizgi filmdeki eşeğin adı, çocuğu olanlar bilir sanırım:) Eeyore pek şeker olmuş ta, benim asıl ilgimi çeken anahtarlık oldu, uzun zamandır aklımda olan bir proje bu anahtarlık. Artık elimde resmide var rahatlıkla yapabilirim.

  2. er1403

    Bu yazı son baktığımda yayınlanmamıştıhangi arada yayınlandı da bu kadar güzel yorumlar geldi :)Her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum sevgili arkadaşlarım.Her birinizi ayrı ayrı tanıyorum ve seviyorum. (Siz bilmeseniz de :))

  3. dilevser

    hairka ne güzel ya.. kardeşim çok sever bi sürü oyuncağı var böyle kardeşim 26 yaşında :)) bende severdim ama bu halini görünce daha da çok sevdim.. bloğuna da yazdım canım çok beğendim.. bende yapsam :) nasıl yapılıyor :)))

  4. dilevser

    ha unutmadan anahtarlığa ayrı bayıldım zaten ne kadar güzel.. ay herşeyi istiyorum bugünlerde.. :) ham halde mi satılıyor ahşap yoksa böyle hazır mıydı.. acaba yapılır mı o korumaları falan :)

  5. er1403

    Ahşap çerçevesini çıtalardan kesip, çakabilir ya da yapıştırabilirsin. Ya da benim gibi tahta zımbasıyla zımbalayabilirsin. Telleri ben sanayide bir yerden bulmuştum. Uygun bir şekil verip yapıştırdıktan(havye varsa işin daha kolay olur) sonra dilediğin renk yağlı boyayla boya. Ben minik saksıları İstanbul Kireçburnundaki sahilde topraktan yapılma bahçe süsü, güveç falan satan bir yerden almıştım. üstüne de eline ne geçerse zevkine göre yapıştırıyorsun. Oldu işte.Modeli nerden çaldığımı da söyleyeyim.Geçen sene Cunda adasında görmüştüm 40 TL’ye satılıyordu. İnadımdan almadım. Ama hediyelik eşyalardan düşen minik “CUNDA” yazılarından vardı yerde. 2 tanesini çaktırmadan çantama atmışım :). Tıpatıp aynısı oldu benimki de yani. Cunda’dan aldım diye yutturuyorum herkese :). E sonuçta onları da yapanlar elde yapıyor di mi?

  6. dilevser

  7. er1403

    Canımsın senOrtasında eşşek kadar cunda yazıyor ben yaptım desem de inanmazlar artık :)Ama bundan sonrakilere “emellerim” yazıcam

Bir Cevap Yazın

er1403

Burnumu sokmadığım bir şey kaldıysa onu da kurcalayayım :)

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum