El örgüsü sevgili hırkası

-

el-orgusu-hirka-modelleri
Merhabalar sevgili 10marifet takipçileri :) Bugün sizlerle sevdiceğim, biricik nişanlım için aylar önce ördüğüm hırkamı ve hırkamın hikayesini paylaşmak istedim :)
Nişanlımın doğum günü Şubat ayındaydı. Bir önceki doğum gününde ona özel bilgisayar temalı butik kurabiyeler yapmıştım. Bu kez de özel bir şey olsun istedim. Nako’nun web sitesindeki modelleri incelerken, ona bir hırka örmek fikri geldi aklıma. Kendi elimle yapmış olduğum, ilmek ilmek sevgimi dokuduğum, ona benim için ne kadar özel olduğunu anlatan bundan güzel ne olabilirdi? Yapabilir miyim, yapamaz mıyım, olur mu olmaz mı derken bir bakmışım ki ipleri sipariş etmişim bile! :) Üstelik de hiç şiş örgüsü bilmememe rağmen!
Taa Haziran ayında başladım hırkasını örmeye sevdiceğimin. “Aman dikkat, hata olmasın, bu çok özel bir hediye olacak” :)
Büyük bir dikkatle ve azimle ördüm.

Nihayet hediyemi ona vermeden sadece 1 gün önce bitirebildim hırkamı :) Düğmelerini de, buluşma sabahı çabucak dikip pürtelaş paketledim. Bir hırkayı 8 ayda örmüş oldum yani :)

Onun hediyesini aldığındaki şaşkın ve mutlu, ne diyeceğini bilemeyen yüz ifadesi görülmeye değerdi… :) Hırkasının üzerine tam olması da ayrı bir mutluluktu benim için… :)
Kalpten kalbe bir sevgi yolu vardır. İş, o yolu ele geçirebilmektir.
Kalplerimizden sevgi hiç eksik olmasın…

Elma Şekeri El Sanatları Atölyesi 

Bir Cevap Yazın

Hanım dilendi bey beğendi motifli hırka

| | 0 Yorum

Köpekli hırka

| | 0 Yorum

Yazlık floş ipten hırka

| | 2 Yorum

Zincir ve taş detaylı triko hırka

| | 0 Yorum

Kedicikli örgü hırka

| | 0 Yorum