Embir’in Kışlık Bandanası

-
pembe başlığım
pembe başlığım

Bu başlığımı annem ördü. Bir mağazada benzer bir başlık görmüştüm ama pahalı geldiği içinde almamıştım. Anneme şeklini tarif ettim o da bana ördü. Aslında yapımı kolay bir ilmek ile başlıyoruz ve arttırarak örüyoruz. Ne kadar arttırıldığını bilemiyorum, aslında annemde bilemiyor. İstediğimiz ölçüde bir üçgeni gazete kağıdına çizip kestik buna uygun olarak da kenarlarından artırarak ördük. Bunun yerine bir bandanayı da şablon olarak kullanabilirsiniz. Sonuna gelincede sağ tarafına ilik yapıp sol tarafına düğme dikiyoruz ve ucuna da kokoş olanlar için kocaman bir püskül ya da ponpon takmak şart :) Şapkanın daha fazla fotoğrafını görmek için burayı tıklayın.

9 yorum gelmiş

  1. buketlik

    benimde ilkokuldayken kulacıklarım üşümesin diye annemin ördüğü boğazaltından geçen uçları hepten püskül pembe bir örme örtüm vardı onu hatırladım…bu da günümüzdeki yorumu beğendim:)

  2. embir

    Evet aslında benimde ilkokul dönemimde aynısından vardı. Bunun tek farkı düğme ve iliğinin olması böylece arkadan bağlanabiliyor:)

  3. ganeja

    Bu tür bağlamayı hep yazları kullanırım ben ve de çok severim kış için hiç düşünmemiştim güzel fikir,bana yazı hatırlattı.Bi de yandan resim görebilseydik keşke!

  4. embir

    Yandan resim çekmedim ama bandananın açık halinin resmi blogumda mevcut. Kulakları kapatıyor. Yani kış için ideal

  5. saatoniki

  6. embir

    çok geç bir cevap olacak aradan neredeyse 2 sene geçmiş ama yorumlarınız için teşekkürler. Havalar soğumaya başladı kışlık bandanamı artık kullanırım.

Bir Cevap Yazın

embir

Çocuklar için örgü bere modelleri

| | 0 Yorum

El örgüsü bere modelleri

| | 0 Yorum

Örgü bere – ponponlu modeller

| | 0 Yorum

Kurbağa bere yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Çiçek motifli bere yapımı -anlatımlı

| | 0 Yorum

Kadife ipten bebekli bere

| | 0 Yorum

Örgü kuzu bere

| | 0 Yorum

Uğur böceği bere

| | 0 Yorum

Arılı örgü bere

| | 0 Yorum

Tığ işi kurbağa bere

| | 0 Yorum