enn şirin perde nerde?burada:)

-

Tatil sonrası bişeyler üretmeye başlamadan gezerken bulduğum güzellikleri paylaşmak istedim.Bu sevimli perde benim çok hoşuma gitti.Nasıl şirin.Resimler detaylı,dikiş bilenler kolaylıkla dikebilir.BURADA farklı açıdan resimler var.

14 yorum gelmiş

  1. celebi74

    pitikare kumaş nereye girse şirinliğini muhafaza ediyor zaten.. en sevdiğim desenlerden biridir..paylaşım için teşekkürler..

  2. ozgeozgeozge

    Selam!bu çok mantıklı ve herşeye kullanılabilir, pratik ekonomik bi olay:) yazdım ben bunu aklıma, bi sürü şey uydururum ben bu storlu gibi perde tekniğiyle :)teşekkür ederim..

  3. gonuldenele

    Sevgili celebi74, haklısın canım pitikarenin uyumu çok güzel.bizimgibiler beğenmene sevindim arkadaşım.özgeözgeözge canım yazının başındaki minik yıldızı tıklarsan daha kalıcı bir şekilde tutarsın :))

  4. EMEL03

    Hoşgeldinnnnnnnn,Umarım tatilin güzel geçmiştir canım. Tatil olurda güzel olmaz mı dediğini duyar gibiyim.:)))))Çok tatlı bir çalışma seçmişsin. Çok güzel. Paylaşım için teşekkürler. Kızımın odasına olur mu diye düşünüyorum ama önce beceri lazım bunu yapmak için. ah ahhhh:)))

Bir Cevap Yazın